UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

Czy to Twoja firma?

UNIQA Polska S.A. praca

Warszawa

Od 30 lat w Polsce tworzymy wyjątkowe miejsce pracy UNIQA.  Jesteśmy 6. co do wielkości grupą ubezpieczeniową w Polsce. Chcemy, aby klienci wybierający UNIQA, wybierali lepsze życie.
Zapewniamy im to, ubezpieczając i otaczając opieką ich zdrowie, życie i majątek. Co więcej, chcemy inspirować klientów do lepszego życia - dłuższego, zdrowszego i bezpieczniejszego.


Z tą samą troską myślimy o naszych pracownikach.

UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
it (informatyka) obsługa klienta / call center księgowość / ekonomia administracja biurowa / praca biurowa sprzedaż / zakupy

Oferty pracy UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

Praca alert - powiadomienia

Praca UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

Firma najczęściej oferuje

  • Dodatki świąteczne
  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Dofinansowanie do nauki języka obcego
  • Elastyczny czas pracy
  • Karnety na siłownię
  • Karta MultiSport
  • Prywatna opieka medyczna
  • Spotkania integracyjne
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Ubezpieczenie grupowe

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 04.12.2023

Mapa UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

Oddział Warszawa

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 4 miesiącach

Profil firmy:
UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Bielsko-Biała
  3. Poznań
  4. Wrocław
  5. Pruszków
  6. Gorzów Wielkopolski
  7. Lublin
  8. Ozarów Mazowiecki
  9. Plock
  10. Nowy Dwór Gdański

Data aktualizacji: 01.07.2024

Praca UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. - oferty archiwalne

  • Młodszy/a Specjalista/Specjalistka ds. obsługi grupowych ubezpieczeń korporacyjnych

    UNIQA Polska S.A.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Praca administracyjna na przydzielonym portfelu klientów grupowych ubezpieczeń
      • Obsługa i wsparcie posprzedażowe klienta zewnętrznego i wewnętrznego
      • Kontrola poprawności dokumentacji ubezpieczeniowej
      • Obsługa systemów
      • Obsługa administracyjna biura
      • Prowadzenie rejestru poczty przychodzącej i wychodzącej.

      Wymagania

      • Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office (szczególnie Excell),
      • Wysokie umiejętności organizacyjne oraz interpersonalne,
      • Dobra komunikacja i otwartość,
      • Umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu,
      • Zdolność budowania relacji w każdym środowisku biznesowym,
      • Elastyczność i umiejętność dopasowania się do zmieniających warunków rynkowych,
      • Zaangażowanie i inicjatywa w działaniu, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań,
      • Wykształcenie wyższe,
      • Mile widziana znajomość języka angielskiego.

      Oferujemy

      • Kulturę organizacyjną opartą na 5 wartościach: wspólnota, prostota, klient przede wszystkim, odpowiedzialność i wiarygodność,
      • Pracę stacjonarną w biurze w oddziale,
      • Kafeteryjny system benefitów – to Ty decydujesz z czego korzystasz.
  • Ekspert/Ekspertka ds. Wsparcia Procesów Obsługi Klienta

    UNIQA Polska S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • przygotowywanie raportów operacyjnych w trybie dziennym, zestawień i analiz dla zespołów obsługujących Klientów, w celu dostarczania im aktualnych danych niezbędnych do efektywnego działania;
      • uczestnictwo w pracy Zespołów skupiających się na wdrażaniu innowacji w systemach operacyjnych oraz narzędziach self-service;
      • współtworzenie usprawnień, które uproszczą procesy oraz zwiększą efektywność działania zespołów obsługowych;
      • aktywne uczestnictwo w różnorodnych projektach, zarówno tych długoterminowych, jak i realizowanych ad hoc, mających na celu ciągłe doskonalenie procesów;
      • ścisła współpraca z kierownikami operacyjnymi, aby w sposób ciągły poprawiać jakość usług i odpowiednio reagować na potrzeby klientów;

      Wymagania

      • doświadczenie w pracy na stanowisku zajmującym się między innymi optymalizacją procesów, wdrażaniem usprawnień systemowych lub rozwojem narzędzi self-service;
      • znajomość na poziomie średnio zaawansowanym narzędzi do analizy danych i raportowania takich jak Excel czy Power Bi (w przypadku braku takich kompetencji chęć ich rozwijania i szybkiego zdobycia wymaganej wiedzy w tym zakresie);
      • kreatywne podejście i umiejętność generowania nowych, innowacyjnych pomysłów;
      • zdolność do wdrażania i procesowania zmian, nie tylko na etapie koncepcyjnym, ale i praktycznym;
      • rozwinięte umiejętności analityczne, które pozwolą na efektywne monitorowanie i ocenę wprowadzanych zmian;
      • umiejętność pracy w zespole i budowania relacji;

      Oferujemy

      • kulturę organizacyjną opartą na 5 wartościach: wspólnota, prostota, klient przede wszystkim, odpowiedzialność i wiarygodność,
      • pracę w systemie hybrydowym,
      • dobrą atmosferę pracy w zespole, otwartość na Twoje inicjatywy i wsparcie w ich realizacji,
      • kafeteryjny system benefitów – to Ty decydujesz z czego korzystasz.
  • Asystentka/Asystent w Biurze Zarządu

    UNIQA Polska S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków


      • Wsparcie w prowadzeniu kalendarza biznesowego Członków Zarządu.
      • Organizacja podróży służbowych i zagranicznych Zarządu, oraz prowadzenie rozliczeń delegacji oraz innych służbowych wydatków Zarządu,
      • Organizacja spotkań Zarządu i gości Zarządu,
      • Przygotowywanie dokumentacji na spotkania, w tym tłumaczenia dokumentów oraz tłumaczenia ustne (polski / angielski)
      • Organizacja wizyt gości z międzynarodowych struktur UNIQA (agenda, zakwaterowanie, logistyka);
      • Prowadzenie rejestrów korporacyjnych: umów oraz pełnomocnictw. Organizacja dokumentacji niezbędnej do przetargów z KRK
      • Wsparcie w organizacji kongresów, spotkań obszarów biznesowych oraz innych spotkań firmowych

      Wymagania

      • Min 3 lata doświadczenia w pracy z kadrą managerską wyższego szczebla
      • Rozwinięte umiejętności komunikacji interpersonalnej
      • Samodzielność w organizacji pracy własnej
      • Praktyczna znajomość zasad etykiety biznesowej, z uwzględnieniem jej aspektów międzykulturowych
      • Biegła znajomość j. angielskiego,
      • Odporność na stres oraz pracę pod presją czasu
      • Wysoka kultura osobista
      • Umiejętność pracy w zespole
      • Znajomość pakietu MS Office, przygotowywanie prezentacji na spotkania Zarządu
      • Samodzielność, odpowiedzialność za powierzane zadania
      • Umiejętność priorytetyzowania zadań
      • Organizacja obiegu dokumentów.

      Oferujemy

      • Kulturę organizacyjną opartą na 5 wartościach: wspólnota, prostota, klient przede wszystkim, odpowiedzialność i wiarygodność,
      • Pracę w modelu hybrydowym,
      • Kafeteryjny system benefitów – to Ty decydujesz z czego korzystasz.
  • Młodsza/y Specjalistka/Specjalista ds. Obsługi Klienta

    UNIQA Polska S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Twoim głównym zadaniem będzie odbieranie połączeń przychodzących oraz udzielanie informacji na temat etapu szkody,
      • podczas rozmów będziesz rejestrować szkody z ubezpieczeń komunikacyjnych jak i majątkowych,
      • będziesz sprawdzać i modyfikować wprowadzone dane tak aby pomóc koleżankom/kolegom z likwidacji szkód,
      • będziesz również odpowiedzialna/y za utrzymanie dobrych relacji z naszymi Klientami oraz utrzymanie pozytywnego wizerunku UNIQA zgodnego z naszymi standardami.

      Wymagania

      • doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta,
      • umiejętne pozyskiwania informacji oraz jasne formułowanie myśli w formie ustnej i pisemnej,
      • łatwość w nawiązywaniu relacji,
      • chęć pomocy klientom,
      • zaangażowanie w realizację wykonywanych zadań,
      • sprawne posługiwanie się komputerem oraz wielozadaniowość,
      • wykształcenie min. średnie.

      Oferujemy

      Specjalnie dla Ciebie mamy:

      • kulturę organizacyjną opartą na 5 wartościach: wspólnota, prostota, klient przede wszystkim, odpowiedzialność i wiarygodność,
      • pracę w systemie hybrydowym (obecność w biurze 1 raz w tygodniu),
      • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17 oraz jedną sobotę w miesiącu którą odbierzesz w wybranym przez siebie dniu,
      • szkolenie wdrożeniowe z udziałem trenera lub eksperta,
      • sprzęt który będzie potrzebny do pracy tj. laptop, dodatkowy monitor oraz słuchawki,
      • dobrą atmosferę pracy w zespole, otwartość na Twoje inicjatywy i wsparcie w ich realizacji,
      • kafeteryjny system benefitów – to Ty decydujesz z czego korzystasz.


  • Doradca ds. Ubezpieczeń w Departamencie Sprzedaży Call Center (praca zdalna)

    UNIQA Polska S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      • telefoniczna sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości dla Klientów zainteresowanych naszą ofertą (połączenia przychodzące) oraz oferowanie dodatkowych ubezpieczeń naszym Klientom, doradzanie przy wyborze właściwej oferty,
      • dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta,
      • budowanie trwałych relacji z naszymi Klientami,
      • realizacja założonych celów sprzedażowych i jakościowych.

      Wymagania

      Zapraszamy Cię do naszego zespołu jeśli:

      • lubisz słuchać ludzi i wybierać dla nich najlepsze rozwiązania,
      • lubisz pracę w przyjaznej atmosferze w młodym zespole,
      • lubisz odnosić sukces,
      • pozytywne nastawienie i energia dają Ci siłę do działania,
      • masz minimum średnie wykształcenie.

      Cieszymy się, że jesteś na TAK.


      Oferujemy

      • umowę o pracę – pełen etat,
      • możliwość pracy zdalnej również po okresie pandemii,
      • otrzymasz pełne wdrożenie i dzięki szkoleniom nauczymy Cię wszystkiego od podstaw,
      • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa plus miesięczna premia uzależniona od wyników),
      • pracując u nas dostaniesz pakiet benefitów, które sam sobie wybierzesz w Kafeterii,
      • imprezy integracyjne i spotkania,
      • możliwość rozwoju wewnątrz organizacji,
      • zmianowy system pracy.

Pracodawcy w Warszawie