Indelis Sp. Z o.o.

Czy to Twoja firma?

Indelis sp. z o.o. praca

Szczecin

Jesteśmy Indelis Sp. Z o.o., Twoim zaufanym partnerem w świecie internetowych usług. Nasza siedziba znajduje się w malowniczym Szczecinie, gdzie z pasją i zaangażowaniem zajmujemy się publikacją oraz transmisją danych w internecie. Nasza działalność koncentruje się na obszarze portali internetowych, gdzie każdego dnia staramy się ułatwiać naszym klientom życie.


Nasza oferta to nie tylko pomoc w składaniu wniosków o Kindergeld i inne zasiłki, ale również wsparcie w wywieraniu presji na byłych partnerów naszych klientów oraz na urzędy polskie i zagraniczne. Rozumiemy, jak skomplikowane mogą być te procesy, dlatego jesteśmy z Tobą na każdym etapie – od przedsądowego, aż po egzekucję. Naszym celem jest zapewnienie Ci wsparcia i poczucia bezpieczeństwa, kiedy tego najbardziej potrzebujesz.

W Indelis cenimy wytrwałość, zaufanie, otwartość i edukację. Te wartości są dla nas nie tylko słowami – to fundamenty, na których budujemy nasze relacje z klientami. Wierzymy, że dzięki otwartości i edukacji możemy wspólnie osiągnąć więcej, a zaufanie, które od nas otrzymujesz, jest dla nas największym wyróżnieniem.

Chociaż nie możemy podzielić się z Tobą pełną historią naszej firmy, to możemy zapewnić, że każdego dnia piszemy nowy rozdział, koncentrując się na potrzebach naszych klientów. Nasza misja i pozycja rynkowa są odzwierciedleniem zaangażowania i ciężkiej pracy, które wkładamy w to, co robimy.

Rozumiemy również, jak ważna jest komunikacja, dlatego zawsze staramy się być dostępni dla naszych klientów. Nasz zespół obsługi klienta to grupa wykwalifikowanych specjalistów, którzy z chęcią odpowiedzą na Twoje pytania i pomogą rozwiązać każdy problem – wszystko to w duchu naszych core values.

W Indelis Sp. Z o.o. nieustannie dążymy do bycia lepszymi i oferowania usług, które naprawdę robią różnicę. Zapraszamy Cię, abyś dołączył do naszej społeczności i przekonał się, jak możemy wspólnie pracować na Twoją korzyść. Razem możemy więcej!

Indelis Sp. Z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
obsługa klienta / call center

Oferty pracy Indelis Sp. Z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Indelis Sp. Z o.o.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

  • Pracownik Inwentaryzacji z funkcją Tłumacza Języka Czeskiego

    OMS Inventories sp. z o.o.
    • 50-60 zł / godz.
    • Czechy
    • umowa zlecenie
    • rekrutacja zdalna
    Aplikuj szybko
    Polecana
    Dodana
  • Sprzedawca - DEICHMANN , Białogard

    Deichmann-Obuwie Sp. z o.o.
    • Białogard
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • запрошуємо працівників з України
    Dodana
  • Kasjer/sprzedawca Gryfice

    Golden Serwis Sp. z o. o.
    • 27-28 zł / godz.
    • Gryfice
    • umowa zlecenie
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    Aplikuj szybko
    Polecana
    Dodana

Mapa Indelis Sp. Z o.o.

Adres rejestrowy

Praca Indelis Sp. Z o.o. - oferty archiwalne

  • Obsługa Klienta Praca Zdalna

    Indelis Sp. Z o.o.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • część etatu
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Praca zdalna


      Kim jesteśmy?

      W serwisie Odzyskajkindergeld.pl pomagamy rodzicom, których byli partnerzy pracują za granicą, odzyskiwać niesłusznie pobrane zasiłki na dzieci. Typowa sprawa dotyczy kwoty 30 000 zł, które nasza klientka może odzyskać. Nasz model biznesowy polega na tym, że pobieramy 350 zł za start pracy i 20% od odzyskanej kwoty. Pomagamy zdalnie.


      Do czego zmierzamy?

      Naszym dalekosiężnym celem jest zostać największym serwisem odzyskującym zasiłki na dzieci w Europie Środkowej i Wschodniej. Chcemy w najbliższym czasie pozyskać inwestora i przeznaczyć pierwszą rundę finansowania na rozwój serwisu w Polsce.

      Zakres obowiązków

      Jeśli lubisz rozmawiać z ludźmi i szukasz pracy przy obsłudze klienta zgłoś się do nas!

      Wymagania

      Kogo szukamy?

      Osoby odpowiedzialnej za obsługę klienta, która:

      • chce poświęcić ok. 6 godzin dziennie przez 5 dni w tygodniu (lub 8 h dziennie przez 4 dni w tygodniu) na pracę zdalną,
      • ma doświadczenie w obsłudze klienta i dokumentacji,
      • posiada własny komputer, telefon i ma dostęp do internetu,
      • ma przestrzeń do pracy (codzienne zadania wymagają ciszy i koncentracji),
      • potrafi szybko tworzyć notatki, sprawnie zapisywać treści rozmów z klientem,
      • dodatkowym atutem będzie podstawowa znajomość języka niemieckiego i doświadczenie w social selling.

      Oferujemy

      Co oferujemy?

      • Elastyczne godziny pracy,
      • pracę nad produktem, który rozwiązuje konkretny problem społeczny.
  • Obsługa Klienta Praca Zdalna

    Indelis Sp. Z o.o.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • część etatu
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Praca zdalna


      Kim jesteśmy?

      W serwisie Odzyskajkindergeld.pl pomagamy rodzicom, których byli partnerzy pracują za granicą, odzyskiwać niesłusznie pobrane zasiłki na dzieci. Typowa sprawa dotyczy kwoty 30 000 zł, które nasza klientka może odzyskać. Nasz model biznesowy polega na tym, że pobieramy 350 zł za start pracy i 20% od odzyskanej kwoty. Pomagamy zdalnie.


      Do czego zmierzamy?

      Naszym dalekosiężnym celem jest zostać największym serwisem odzyskującym zasiłki na dzieci w Europie Środkowej i Wschodniej. Chcemy w najbliższym czasie pozyskać inwestora i przeznaczyć pierwszą rundę finansowania na rozwój serwisu w Polsce.

      Zakres obowiązków

      Jeśli lubisz rozmawiać z ludźmi i szukasz pracy przy obsłudze klienta zgłoś się do nas!


      Co oferujemy?

      • Elastyczne godziny pracy,
      • pracę nad produktem, który rozwiązuje konkretny problem społeczny.

      Wymagania

      Kogo szukamy?

      Osoby odpowiedzialnej za obsługę klienta, która:

      • chce poświęcić ok. 6 godzin dziennie przez 5 dni w tygodniu (lub 8 h dziennie przez 4 dni w tygodniu) na pracę zdalną,
      • ma doświadczenie w obsłudze klienta i dokumentacji,
      • posiada własny komputer, telefon i ma dostęp do internetu,
      • ma przestrzeń do pracy (codzienne zadania wymagają ciszy i koncentracji),
      • potrafi szybko tworzyć notatki, sprawnie zapisywać treści rozmów z klientem,
      • dodatkowym atutem będzie podstawowa znajomość języka niemieckiego i doświadczenie w social selling.

      Oferujemy

      Co oferujemy?

      • Elastyczne godziny pracy,
      • pracę nad produktem, który rozwiązuje konkretny problem społeczny.

Pracodawcy w Szczecinie