Jesteśmy Intrum Inkaso, Twoim zaufanym partnerem w dziedzinie windykacji i zarządzania wierzytelnościami. Nasza historia sięga ponad 18 lat wstecz, kiedy to rozpoczęliśmy naszą misję pomagania firmom w odzyskiwaniu należności. Dzięki naszemu doświadczeniu i zaangażowaniu, zyskaliśmy miano najbardziej cenionej firmy w zachodniej Polsce.


Specjalizujemy się w szerokim spektrum usług, które obejmują nie tylko windykację należności, ale również kupno zadłużonych firm i spółek, sprzedaż wierzytelności, pomoc w spłacie zadłużenia, ochronę dłużników, porady prawne, a także szkolenia z zakresu windykacji. Nasza działalność opiera się na solidnych fundamentach etyki i profesjonalizmu. Dbamy o to, aby każda sprawa była prowadzona szybko, skutecznie i z poszanowaniem praw naszych Klientów oraz dłużników.

W INTRUM INKASO zawsze stawiamy na transparentność i uczciwość. Wszystkie informacje zdobyte w trakcie naszej pracy są traktowane jako ścisła tajemnica, a środki Klientów są bezpiecznie deponowane na odrębnych rachunkach. Utrzymujemy stały kontakt z naszymi Klientami, aby zapewnić im spokój ducha i pewność, że ich sprawy są w dobrych rękach.

Nasze podejście do windykacji opiera się na budowaniu i utrzymywaniu szacunku oraz zaufania w branży. Przestrzegamy przepisów prawa, dbając o dobre stosunki z prawodawcą oraz lokalnymi władzami. Zawsze szanujemy uczciwość dłużnika, ponieważ wierzymy, że każda sytuacja zasługuje na indywidualne podejście i rozwiązanie, które będzie korzystne dla wszystkich stron.

Jesteśmy dumni z tego, co robimy, i zawsze dążymy do doskonalenia naszych usług. Zapraszamy do współpracy z INTRUM INKASO – razem znajdziemy najlepsze rozwiązania dla Twoich potrzeb windykacyjnych.

INTRUM INKASO sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
obsługa klienta / call center zarządzanie / dyrekcja

Oferty pracy INTRUM INKASO sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Elastyczny czas pracy
  • Spotkania integracyjne

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 30.09.2024

Mapa INTRUM INKASO sp. z o.o.

Adres rejestrowy

INTRUM INKASO sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 5 miesiącach

Profil firmy:
INTRUM INKASO sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Jelenia Góra
  2. Bielsko-Biała
  3. Poznań
  4. Swiebodzin
  5. Wrocław

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca INTRUM INKASO sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Asystent/Asystentka Zarządu

    INTRUM INKASO sp. z o.o.
    • 3 010-10 000 zł / mies.
    • Świebodzin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • INTRUM INKASO Sp. z o.o. – to wiodąca w zachodniej Polsce spółka zajmująca się windykacją wierzytelności. Obecnie poszukujemy do swego oddziału operacyjnego w Świebodzinie:
      Asystenta/Asystentkę Zarządu

      Jesteśmy bardzo prężnie rozwijającą się spółką w zakresie windykacji, niezależnie na jakim stanowisku pracujesz masz realny wpływ na rozwój firmy, ponieważ dla Nas liczy się każda opinia!

      Posiadamy 30-letnie doświadczenie z zakresu windykacji, nasz zespół tworzą specjaliści i takich osób szukamy!

      Zakres obowiązków

      • Wsparcie Zarządu we wszelkich czynnościach operacyjnych tj. m.in:
      • Pozyskiwanie zewnętrznych środków finansowych w tym dot. tarczy COVID, unijnych i innych,
      • Rekrutacja pracowników na wybrane stanowiska,
      • Nadzór nad sprawnym działaniem całej infrastruktury biurowej w oddziale operacyjnym,
      • Prowadzenie czynności administracyjnych (niesądowych) w procesie windykacji wierzytelności gospodarczych, sporządzanie korespondencji pomiędzy Spółką a wierzycielami i dłużnikami,
      • Opiniowanie wyboru najlepszych dostawców, kontakt z urzędami,
      • Obsługa sekretariatu Kancelarii,
      • Awaryjnie w ramach zastępstwa handlowców- osobista sprzedaż zdalna (tel.,mail) usługi windykacji wierzytelności,
      • Inne podobne obowiązki powierzone „prawej ręce Prezesa”.

      Wymagania

      • Poszukujemy dynamicznej i skutecznej osoby, do rozwiązywania problemów,
      • Doświadczenie w pracy o podobnym charakterze lub na stanowiskach kierowniczych min.5 lat- warunek konieczny,
      • Nie szukamy sekretarki do parzenia kawy,
      • Dlatego oczekujemy dobrej znajomości realiów prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce oraz podstaw finansów, a także prawa cywilnego i gospodarczego- warunek konieczny,
      • Umiejętność samodzielnego, skutecznego działania i metodycznego rozwiązywania problemów, samoorganizacji i częściowo- samozadaniowanie, a także umiejętność pracy pod presją czasu i jednoczesnego prowadzenia kilku skomplikowanych projektów- warunek konieczny,
      • Bardzo dobra komunikatywność - warunek konieczny,
      • Wykształcenie wyższe- warunek konieczny,
      • Swobodne posługiwanie się programami Ms Office jest sprawą oczywistą,
      • Mile widziane są osoby z niepełnosprawnością,
      • Dużym atutem będą ukończone bądź odbywane studia prawnicze lub ekonomiczne, lecz nie jest to warunek konieczny.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie na umowę o pracę docelowo na czas nieokreślony,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa i prowizja od pozyskanych środków zewnętrznych,
      • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
      • Duży zakres samodzielności z możliwością awansu,
      • Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 16:00, po zakończeniu cyklu szkoleń- możliwa praca zdalna,
      • Przyjazną atmosferę w pracy,
      • Udział w kosztach studiów podyplomowych, kursów i szkoleń.

Pracodawcy w Poznaniu i okolicy