Property Group Sp. z o.o. to wydawca czołowych ogólnopolskich serwisów nieruchomościowych RynekPierwotny.pl i GetHome.pl oraz właściciel Platformy Mieszkaniowej. Od 15 lat skutecznie pomagamy łączyć mieszkaniowe potrzeby milionów użytkowników z ofertą ponad 1000 firm deweloperskich.



W naszej firmie przede wszystkim stawiamy na ludzi - ich kompetencje, rozwój i komfort pracy. W ostatnich latach dołożyliśmy wielu starań, aby konkurować o miano najlepszego pracodawcy, co w 2023 roku doceniono przyznając naszej firmie nagrodę Dobrego Pracodawcy w programie Liderzy Społecznej Odpowiedzialności.  



Inwestując w rozwój każdego pracownika osiągamy ponadprzeciętne wyniki, co potwierdzają liczne wyróżnienia i nagrody: Diamenty Forbesa (w 2021 i 2022 roku), wyróżnienie w konkursie Digital Excellence Awards czy Brązowy Laur Konsumenta, czyli nagroda przyznawana przez samych użytkowników. W 2023 roku zostaliśmy uznani również za jedną z najszybciej rozwijających się firm z sektora MŚP w konkursie Gazele Biznesu.



Wykorzystując wiedzę i umiejętności ponad 150 doświadczonych specjalistów i ekspertów wprowadzamy na rynek najbardziej innowacyjne produkty i usługi.

Oferty pracy Property Group Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Firma najczęściej oferuje

  • Elastyczny czas pracy
  • Karnety na siłownię
  • Kawa / herbata
  • Nowoczesne biuro
  • Owoce w pracy
  • Pracownicze Plany Kapitałowe
  • Program poleceń pracowników
  • Prywatna opieka medyczna
  • Spotkania integracyjne
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Ubezpieczenie grupowe

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 04.12.2023

Mapa Property Group Sp. z o.o.

Adres rejestrowy

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 6 miesiącach

Profil firmy:
Property Group Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Bielsko-Biała
  3. Grojec
  4. Lublin
  5. Kraków
  6. Sepolno Krajenskie
  7. Wrocław

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca Property Group Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Contact Center Specialist (bez sprzedaży)

    Property Group Sp. z o.o.
    • 28-28 zł / godz.
    • Warszawa
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      • telefoniczny kontakt z klientami infolinii wychodzącej i przychodzącej
      • współpraca z zespołem marketingu oraz wsparcia sprzedaży
      • tworzenie raportów
      • prowadzenie na bieżąco i aktualizowanie danych w CRM
      • praca zdalna w godzinach 8.00 do 19.00 (wg grafiku)

      Wymagania

      • doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z telefoniczną obsługą klienta lub na infolinii
      • doskonała znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
      • umiejętności obsługi MS Office (szczególnie Excel)
      • umiejętność obsługi systemów Call Center
      • umiejętność przyswajania wiedzy i umiejętności z zakresu nowych technologii
      • komunikatywność
      • umiejętność budowania oraz utrzymywania dobrych relacji z klientami
      • bardzo dobra organizacja pracy własnej
      • skrupulatność, samodzielność, odpowiedzialność.

      Mile widziane, jeśli:
      oprócz powyższego posiadasz znajomość topografii Warszawy

      Oferujemy

      • umowa zlecenie (stawka godzinowa + premia)
      • praca zdalna 100%
      • najlepszą atmosferę pracy
      • współpracę z energicznym i profesjonalnym zespołem
      • możliwość rozwoju w ramach firmy
      • lokalizację biura nieprzyzwoicie blisko stacji metra Wierzbno
      • pracę dla lidera w branży nowych nieruchomości
      • pracę dla polskiej firmy istniejącej od 15 lat i z szerokimi aspiracjami
  • Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

    Property Group Sp. z o.o.
    • 4 300-4 500 zł / mies.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • administrowanie i zarządzanie informacjami w naszej bazie danych,
      • aktualizacja danych ofert i inwestycji,
      • wyszukiwanie informacji,
      • pozyskiwanie danych do aktualizacji od Klienta (mailowo oraz telefonicznie),
      • generowanie zleceń,
      • ścisła współpraca z działem sprzedaży oraz administracji,
      • praca stacjonarna w naszym super biurze w w godzinach 7.30/ 9.30 – 15.30/ 17.30 (zgodnie z zasadą wellbeingu) z okazjonalną zdalną.

      Wymagania

      • bardzo dobra znajomość profesjonalnych metod i standardów obsługi klienta,
      • bardzo dobra znajomość MS Office (szczególnie Excel),
      • doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • skrupulatność i terminowość w wykonywaniu zadań,
      • otwartość na nowe wyzwania,
      • wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów),
      • wysoko rozwinięta umiejętność organizacji własnej pracy.

      Oferujemy

      • najlepszą atmosferę pracy,
      • wygodne stanowisko pracy wyposażone w nowoczesny sprzęt,
      • konkurencyjne warunki zatrudnienia,
      • nagrody roczne oraz jubileuszowe,
      • fajne biuro, nieprzyzwoicie blisko stacji metra Wierzbno,
      • codziennie super zaopatrzoną kuchnię (owocowo – warzywne dni są u nas codziennie),
      • 6-cio godzinne piątki,
      • system benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, szkolenia).

Pracodawcy w Warszawie i okolicy