SMART-HR

Czy to Twoja firma?

SMART-HR praca

Katowice

Witaj! Jesteśmy Smart HR, Twoim zaufanym partnerem w dziedzinie rekrutacji, zlokalizowanym w sercu dynamicznie rozwijającego się Katowic. Nasza specjalność to kompleksowe doradztwo personalne oraz rekrutacja pracowników na wszystkie szczeble w organizacji. Rozumiemy, jak ważny jest dla Ciebie czas i jak cenny jest każdy członek Twojego zespołu. Dlatego też w Smart HR stawiamy na innowacyjność i jakość, korzystając z najnowocześniejszych metod pozyskiwania talentów, które są sprawdzone i efektywne.


Nasza oferta to nie tylko standardowe rekrutacje. Rozumiemy zróżnicowane potrzeby rynku pracy, dlatego oferujemy również rekrutacje pracowników z różnych obszarów Polski na zasadach innych niż regulowane przez kodeks pracy, takie jak działalność gospodarcza, kontrakt czy umowa cywilnoprawna. Wyróżnia nas również SMART-JOB COACHING – inicjatywa, która wspiera kandydatów w rozwoju ich karier zawodowych, pomagając im w pełni wykorzystać swój potencjał.

W Smart HR wierzymy, że kluczem do sukcesu jest zrozumienie zarówno potrzeb naszych klientów, jak i aspiracji kandydatów. Nasze podejście jest zawsze indywidualne i skrojone na miarę, co pozwala nam budować trwałe relacje i efektywnie łączyć światy biznesu i talentów. Chociaż nie możemy podzielić się naszą historią czy szczegółami dotyczącymi naszej pozycji na rynku, możesz być pewien, że jako Twoi partnerzy w rekrutacji, zawsze dążymy do osiągnięcia najlepszych wyników, które przekładają się na Twój sukces.

Zapraszamy do kontaktu i współpracy z Smart HR – razem możemy tworzyć zespoły, które są nie tylko kompetentne, ale i zaangażowane w realizację wspólnych celów.

SMART-HR najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
it (informatyka) sprzedaż / zakupy zarządzanie / dyrekcja logistyka / spedycja / transport inżynieria / technologia / technika

Oferty pracy SMART-HR

Praca alert - powiadomienia

Praca SMART-HR

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Prywatna opieka medyczna
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • System premiowy
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa SMART-HR

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

SMART-HR poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
SMART-HR
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Wrocław
  3. Katowice
  4. Kraków
  5. Bielsko-Biała
  6. Poznań
  7. Łódź
  8. Gliwice
  9. Bydgoszcz
  10. Lublin

Data aktualizacji: 01.07.2024

Praca SMART-HR - oferty archiwalne

  • Marketing Account Manager

    SMART-HR
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego Klienta – Agencji Marketingowej w związku z rozwojem zespołu sprzedażowego i strategią biznesu, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Marketing Account Manager
      Miejsce pracy: Katowice

      Zakres obowiązków

      • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów z rynku oraz ich bieżącą obsługę w zakresie realizacji projektów i działań marketingowych,
      • Analizę potrzeb Klienta, przygotowanie oferty, negocjowanie warunków umowy i terminów realizacji działań oraz wsparcie posprzedażowe,
      • Koordynowanie pracy zespołów oraz monitorowanie realizacji projektów,
      • Inicjowanie spotkań biznesowych ze stałymi i nowymi klientami,
      • Bieżącą analizę działań konkurencji oraz reagowanie na potrzeby rynku.

      Wymagania

      • Minimum rocznego doświadczenia zawodowego w agencji reklamowej/ marketingowej lub w konsultingu,
      • Praktycznej wiedzy na temat pozyskiwania klienta biznesowego,
      • Umiejętności prowadzenia spotkań, negocjacji i ofertowania,
      • Umiejętności zarządzania projektem,
      • Znajomości narzędzi Google Workspace i CRM,
      • Zdolności organizacyjnych, kreatywności, komunikatywności, zaangażowania oraz wysokiej kultury osobistej,
      • Czynnego prawa jazdy kat. B. oraz gotowości do pracy w terenie.
      • Dodatkowym atutem są:
      • znajomość narzędzi typu Apollo, Sales Navigator, Canva lub podstawowa wiedza w zakresie PPC, WordPress lub SEO.

      Oferujemy

      • Duże wsparcie zespołu i przełożonych na start,
      • Pracę stacjonarną w katowickim biurze lub hybrydową,
      • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z premiami (miesięczne, kwartalne i roczne),
      • Niezbędne narzędzia pracy: telefon i komputer oraz do dyspozycji samochód służbowy – na czas wizyt u Klienta,
      • Atmosferę sprzyjającą rozwojowi i sukcesom wynikowym,
      • Możliwość zdobycia cennej wiedzy i doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji w branży,
      • Szkolenia (przynajmniej raz w roku) oraz jasno wytyczoną ścieżkę awansu w strukturach firmy.

  • New Business Development Manager

    SMART-HR
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego Klienta – Agencji Marketingowej w związku z potrzebą rozwoju biznesu, poszukujemy osoby na stanowisko:

      New Business Development Manager
      Miejsce pracy: Katowice

      Zakres obowiązków

      • Obsługę Klientów oraz inicjowanie działań sprzedażowych w celu pozyskania nowych kontaktów,
      • Obsługę sprzedażową i posprzedażową, w tym analiza potrzeb Klienta, przygotowanie oferty, wycena usługi i negocjacje w zakresie warunków współpracy,
      • Koordynowanie prac zespołów oraz monitorowanie realizacji projektu,
      • Prowadzenie spotkań biznesowych,
      • Bieżąca analiza konkurencji i reagowanie na zmieniające się potrzeby rynku.

      Wymagania

      • Minimum rocznego doświadczenia w działaniach sprzedażowych w agencji reklamowej, marketingowej bądź konsultingu – warunek konieczny!
      • Bardzo dobrej wiedzy na temat działań biznesowych i obsługi Klienta,
      • Umiejętności inicjowania aktywnych i pasywnych działań marketingowych,
      • Umiejętności pracy w systemie Google Workspace i CRM,
      • Zdolności organizacyjnych, komunikatywności, zaangażowania oraz wysokiej kultury osobistej,
      • Czynnego prawa jazdy kat. B. oraz gotowości do pracy w terenie.

      • Twoim dodatkowym atutem są:
      • Znajomość narzędzi typu: Apollo, Sales Navigator, Canva oraz narzędzi marketingowych PPC, WordPress czy SEO.

      Oferujemy

      • Duże wsparcie zespołu i przełożonych na start,
      • Pracę stacjonarną w katowickim biurze lub hybrydową,
      • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze lub współpracę na zasadzie B2B – w zależności od Twoich preferencji,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z premiami (miesięczne, kwartalne i roczne) oraz dodatkowy system prowizyjny,
      • Niezbędne narzędzia pracy: telefon i komputer oraz do dyspozycji samochód służbowy – na czas wizyt u Klienta,
      • Atmosferę sprzyjającą rozwojowi i sukcesom wynikowym,
      • Możliwość zdobycia cennej wiedzy i doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji w branży,
      • Szkolenia (przynajmniej raz w roku) oraz jasno wytyczoną ścieżkę awansu w strukturach firmy.
  • Kucharz/Kucharka kuchni zimnej

    SMART-HR
    • Chorzów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego klienta – prężnie rozwijającej się firmy cateringowej obsługującej największe imprezy kulturalne na śląsku oraz Klientów indywidualnych, poszukujemy kandydata na stanowisko:

      Kucharz/Kucharka kuchni zimnej

      Miejsce pracy: Chorzów

      Zakres obowiązków

      • Przygotowanie przekąsek, fingerfood, mini deserów, tartaletek, sałatek, zimnych płyt i innych zimnych dań,
      • Dbanie o jakość, smak i estetykę przyrządzanych posiłków,
      • Współpracę z pozostałymi członkami zespołu,
      • Przestrzeganie zasad BHP i HACCP,
      • Raportowanie realizacji prac do Szefa Kuchni.

      Wymagania

      • Doświadczenia na podobnym stanowisku,
      • Wykształcenia gastronomicznego (minimum zawodowe) – będzie dodatkowym atutem,
      • Kreatywności, poczucia estetyki, dbania o czystość,
      • Posiadania orzeczenia do celów sanitarno-epidemiologicznej,
      • Dyspozycyjności, punktualności, bardzo dobrej organizacji pracy i zdolności współpracy z zespołem.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w godzinach 6-14 od poniedziałku do piątku,
      • Stabilną pracę w nowoczesnej firmie cateringowej,
      • Umowę o pracę i zatrudnienia na pełen etat,
      • Satysfakcjonujące wynagrodzenie,
      • Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych, m.in. pakiet sportowy, ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna,
      • Wsparcie zespołu i innych działów firmy,
      • Możliwość podnoszenia swoich kompetencji i udziału w szkoleniach.
  • Specjalisty ds. Ofertowania (branża kolejowa)

    SMART-HR
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego klienta – polskiej firmy z długoletnią tradycją i bogatym doświadczeniem w sektorze kolejowym, poszukujemy:

      Specjalisty ds. Ofertowania
      (branża kolejowa)

      Miejsce pracy: Katowice, woj. śląskie,

      Zakres obowiązków

      • Przygotowanie oferty handlowej na projekty budowlane w sektorze kolejowym, w tym kompletowanie dokumentacji wymaganej w przetargach,
      • Analiza i weryfikacja zapytań ofertowych od Klienta, negocjowanie z warunków umów i terminów realizacji zamówień,
      • Koordynacja projektu i monitorowanie postępu prac na każdym ich etapie,
      • Bieżąca współpraca z pozostałymi działami firmy, m.in.: Rozwoju i Produkcji,
      • Udział w wizjach lokalnych u Klienta (max. 2-3 wyjazdy na miesiąc), w celu przedmiarowania robót, przygotowania regulaminu budowy i przejęcia placu budowy,
      • Przygotowanie kosztorysów robót i usług budowlanych w oparciu o założenia technologiczne i techniczne,
      • Analiza konkurencji i bieżących zapytań przetargowych z rynku,
      • Raportowanie postępu bieżących prac oraz odchyleń kosztowych i terminowych,
      • Udział w konferencjach i targach branżowych.

      Wymagania

      • Doświadczenia na podobnym stanowisku - w zakresie ofertowania bądź zarządzania projektem budowlanym,
      • Bardzo dobrej umiejętności czytania dokumentacji przetargowej i technicznej,
      • Doskonałej wiedzy technicznej oraz analizy dokumentacji przetargowej i projektów budowlanych,
      • Dobrej orientacji w zakresie technologii i wymogów ustawowych,
      • Wysokiego poziomu komunikatywności pozwalającej na sprawną i profesjonalną współpracę z Klientem,
      • Komunikatywnej znajomości j. angielskiego (min. B1),
      • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office i dowolnego programu do ofertowania,
      • Otwartości na podróże służbowe z uwagi na wizje lokalne u Klienta i udział w targach branżowych,
      • Dobrej organizacji pracy i umiejętności negocjacyjnych,
      • Czynnego prawa jazdy kat. B.

      Oferujemy

      • Pracę w kameralnym zespole firmy z wieloletnią tradycją,
      • Umowę o pracę,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie z dodatkową premią,
      • Niezbędne narzędzia pracy,
      • Pracę w godzinach business hours – od poniedziałku do piątku (7-15),
      • Przyjemny biurowiec z miejscem parkingowym,
      • Przyjazną atmosferę współpracy bez sztywnego dress codu,
      • Bardzo dogodną lokalizację firmy, dobrze skomunikowaną z Tychami i Mikołowem.
  • Specjalista ds. Finansowych

    SMART-HR
    • Tychy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego Klienta – firmy konsultingowej, działającej na rynku polskim i europejskim, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Specjalista ds. Finansowych

      Miejsce pracy: Tychy, woj. śląskie

      Zakres obowiązków

      • Wspomaganie w zarządzaniu procesami finansowo-księgowymi w Organizacji,
      • Współkoordynowanie i przygotowywanie budżetów, prognoz finansowych oraz analizy odchyleń,
      • Współpracę w przygotowywaniu i wdrażaniu strategii dla organizacji na terenie kraju,
      • Zarządzanie płynnością finansową Organizacji,
      • Aktualizację modeli kosztowych Organizacji,
      • Przygotowywanie miesięcznych sprawozdań finansowych wraz z działem księgowym,
      • Realizację obowiązków informacyjnych i podatkowych Spółek.

      Wymagania

      • Doświadczenia zawodowego w rolach finansowych (menadżer, kontroler, główny księgowy),
      • Wykształcenia wyższego z zakresu finansów, ekonomii lub pokrewnych,
      • Znajomości zagadnień rachunkowości, analizy finansowej oraz prawa podatkowego,
      • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
      • Doświadczenie zawodowe w pracy w międzynarodowych organizacjach,
      • Znajomość systemu klasy ERP będzie dodatkowym atutem,
      • Bardzo dobrej organizacja pracy własnej,
      • Dokładności, systematyczności i zaangażowania.

      Oferujemy

      • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze,
      • Pakiet benefitów (ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport),
      • Niezbędne narzędzia pracy,
      • Miłą atmosferę pracy,
      • Duże możliwości rozwoju zawodowego i stałe zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie o zasięgu europejskim.
  • Technik Serwisu ds. urządzeń HVAC

    SMART-HR
    • Opole
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego klienta – firmy dostarczającej innowacyjne rozwiązania w zakresie ogrzewania i chłodzenia:

      Technik Serwisu ds. urządzeń HVAC

      Miejsce pracy: woj. opolskie

      Zakres obowiązków

      • Uruchamianie urządzeń chłodniczych, takich jak agregaty chłodnicze scrollowe i śrubowe, rooftopy oraz centrale wentylacyjne,
      • Obsługa i serwisowanie urządzeń na powierzonych obiektach,
      • Diagnozowanie i naprawa urządzeń,
      • Udzielanie wsparcia technicznego klientom firmy,
      • Wykonywanie zaplanowanych i niezaplanowanych konserwacji, kontrola oraz badanie zgłoszeń serwisowych, w tym wymiana lub modernizacja urządzeń i systemów
      • Ścisła współpraca z liderem zespołu oraz z klientem w celu odpowiedniego zrozumienia wymagań dla wszystkich instalacji.
      • Montaż i demontaż urządzeń u klienta,
      • Raportowanie wykonanych prac zgodnie z przyjętymi standardami firmy.

      Wymagania

      • Doświadczenia w pracy jako serwisant lub monter urządzeń chłodniczych,
      • Umiejętności podstawowej diagnozy urządzeń chłodniczych,
      • Wykształcenia technicznego w dziedzinach takich jak mechanika, chłodnictwo, elektryka,
      • Podstawowej wiedzy z zakresu elektryki i hydrauliki,
      • Podstawowej wiedzy z instalacji chłodniczych,
      • Posiadania uprawnień F-gazowych,
      • Komunikatywności i umiejętności współpracy z klientami,
      • Dużej odpowiedzialności i samodzielności w wykonywaniu pracy,
      • Umiejętności koordynacji różnych zadań oraz pracy podwykonawców,
      • Otwartości na częste podróże służbowe,
      • Posiadanie prawa jazdy kategorii B.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym,
      • Prywatną opiekę medyczną,
      • Ubezpieczenie na życie,
      • Kartę MultiSport lub „Wczasy pod gruszą”,
      • Dostęp do programu Wsparcia dla Pracowników,
      • Udział w Pracowniczym Planie Kapitałowym,
      • Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon oraz samochód z możliwością użytkowania do celów prywatnych),
      • Dużą swobodę działania,
      • Możliwość zdobywania i pogłębiania wiedzy technicznej.
  • Account Manager – branża opakowań

    SMART-HR
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego Klienta międzynarodowej firmy produkcyjnej, będącej liderem w swojej branży, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Account Manager – branża opakowań

      Miejsce pracy: woj. kujawsko-pomorskie

      Zakres obowiązków

      • Aktywny rozwój podległych rynków poprzez pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługę dotychczasowych kontrahentów,
      • Realizację budżetu sprzedaży na powierzonym terenie,
      • Planowanie i realizację spotkań bezpośrednich z klientami,
      • Prowadzenie negocjacji handlowych i sporządzanie umów,
      • Monitorowanie i analizowanie sytuacji rynkowej,
      • Przygotowywanie i prezentowanie, a następnie inicjowanie rozwiązań ukierunkowanych na systematyczny wzrost sprzedaży,
      • Bieżące raportowanie wyników pracy,
      • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku lokalnym.

      Wymagania

      • 2-letniego doświadczenia na stanowisku handlowym w branży opakowań z tektury,
      • Biegłej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office,
      • Czynnego prawa jazdy kat. B,
      • Umiejętności analizy rynku oraz praktycznego wykorzystania płynących z niej wniosków,
      • Zaangażowania i orientacji na realizację założonych celów,
      • Dobrej organizacji pracy, samodzielności w działaniu i motywacji do pracy w terenie,
      • Dobrej znajomość języka angielskiego.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
      • Niezbędne narzędzia pracy (m.in. samochód z możliwością użytkowania do celów prywatnych),
      • Pakiet dodatkowych benefitów (szkolenia, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, fundusz socjalny),
      • Program rozwojowy podnoszący kwalifikacje,
      • Przyjazną i otwartą atmosferę pracy,
      • Prace mobilną i elastyczny system pracy.
  • Account Manager – branża opakowań

    SMART-HR
    • Białystok
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego Klienta międzynarodowej firmy produkcyjnej, będącej liderem w swojej branży, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Account Manager – branża opakowań

      Miejsce pracy: woj. podlaskie

      Zakres obowiązków

      • Aktywny rozwój podległych rynków poprzez pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługę dotychczasowych kontrahentów,
      • Realizację budżetu sprzedaży na powierzonym terenie,
      • Planowanie i realizację spotkań bezpośrednich z klientami,
      • Prowadzenie negocjacji handlowych i sporządzanie umów,
      • Monitorowanie i analizowanie sytuacji rynkowej,
      • Przygotowywanie i prezentowanie, a następnie inicjowanie rozwiązań ukierunkowanych na systematyczny wzrost sprzedaży,
      • Bieżące raportowanie wyników pracy,
      • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku lokalnym.

      Wymagania

      • 2-letniego doświadczenia na stanowisku handlowym w branży opakowań z tektury,
      • Biegłej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office,
      • Czynnego prawa jazdy kat. B,
      • Umiejętności analizy rynku oraz praktycznego wykorzystania płynących z niej wniosków,
      • Zaangażowania i orientacji na realizację założonych celów,
      • Dobrej organizacji pracy, samodzielności w działaniu i motywacji do pracy w terenie,
      • Dobrej znajomość języka angielskiego.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
      • Niezbędne narzędzia pracy (m.in. samochód z możliwością użytkowania do celów prywatnych),
      • Pakiet dodatkowych benefitów (szkolenia, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, fundusz socjalny),
      • Program rozwojowy podnoszący kwalifikacje,
      • Przyjazną i otwartą atmosferę pracy,
      • Prace mobilną i elastyczny system pracy.
  • Spedytor/Dyspozytor

    SMART-HR
    • Pilica
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego klienta – firmy świadczącej kompleksowe usługi w zakresie transportu i spedycji na terenie Unii Europejskiej poszukujemy osoby na stanowisko:

      Spedytor/Dyspozytor

      Miejsce pracy: Pilica, woj. śląskie

      Zakres obowiązków

      • Planowanie, organizację i koordynację transportów międzynarodowych i krajowych,
      • Realizację zleceń złożonych przez klientów i zapewnienie ich terminowego wykonania,
      • Budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z klientami oraz przewoźnikami,
      • Nadzór nad dokumentacją transportową i jej poprawnością,
      • Przygotowywanie raportów z bieżącej pracy i raportowanie do przełożonych,
      • Współpracę z innymi działami firmy w celu zapewnienia płynnej logistyki,
      • Wykonywanie innych zadań związanych ze stanowiskiem.

      Wymagania

      • Doświadczenia zawodowego na stanowisku Spedytora lub Dyspozytora – warunek konieczny,
      • Znajomości rynku transportowego,
      • Znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację,
      • Znajomości MS Office i sprawnej obsługi komputera,
      • Komunikatywności, umiejętności organizacyjnych oraz negocjacyjnych,
      • Wykształcenia minimum średniego,
      • Umiejętności podejmowania szybkich i trafnych decyzji.

      Oferujemy

      • Atrakcyjne wynagrodzenie,
      • Możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
      • Umowę o pracę,
      • Pracę w miłej atmosferze, w dynamicznie rozwijającej się firmie,
      • Dużą swobodę działania.
  • Technik Serwisu (HVAC)

    SMART-HR
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego klienta – firmy dostarczającej innowacyjne rozwiązania w zakresie ogrzewania i chłodzenia:

      Technik Serwisu (HVAC)

      Miejsce pracy: Wielkopolska

      Zakres obowiązków

      • Uruchamianie wynajętych urządzeń chłodniczych, takich jak agregaty chłodnicze scrollowe i śrubowe, rooftopy oraz centrale wentylacyjne,
      • Diagnozowanie i naprawa urządzeń,
      • Udzielanie wsparcia technicznego klientom firmy,
      • Przeprowadzanie szkoleń dla klientów w zakresie obsługi wynajętych urządzeń,
      • Sprawdzanie urządzeń po zakończeniu okresu wynajmu,
      • Montaż i demontaż urządzeń u klienta oraz nadzór nad podwykonawcami,
      • Koordynacja prac podwykonawców,
      • Raportowanie wykonanych prac zgodnie z przyjętymi standardami firmy.

      Wymagania

      • Minimum 2-letniego doświadczenia w pracy jako serwisant lub monter urządzeń chłodniczych,
      • Umiejętności podstawowej diagnozy urządzeń chłodniczych,
      • Wykształcenia technicznego w dziedzinach takich jak mechanika, chłodnictwo, elektryka,
      • Podstawowej wiedzy z zakresu elektryki i hydrauliki,
      • Podstawowej wiedzy z obszaru sterowania urządzeniami chłodniczymi i wentylacyjnymi,
      • Podstawowej wiedzy z instalacji chłodniczych,
      • Posiadania uprawnień F-gazowych,
      • Komunikatywności i umiejętności współpracy z klientami,
      • Dużej odpowiedzialności i samodzielności w wykonywaniu pracy,
      • Umiejętności koordynacji różnych zadań oraz pracy podwykonawców,
      • Otwartości na częste podróże służbowe,
      • Posiadanie prawa jazdy kategorii B.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym,
      • Prywatną opiekę medyczną,
      • Ubezpieczenie na życie,
      • Kartę MultiSport,
      • Dostęp do programu Wsparcia dla Pracowników,
      • Udział w Pracowniczym Planie Kapitałowym,
      • Niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon),
      • Dużą swobodę działania,
      • Możliwość zdobywania i pogłębiania wiedzy technicznej.
  • Specjalista ds. Księgowych

    SMART-HR
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego klienta – dynamicznie rozwijającej się firmy świadczącej usługi w zakresie doradztwa podatkowego i prawnego,
      lidera na lokalnym rynku outsourcingu usług księgowych i audytu
      , poszukujemy osoby na stanowisko:

      Specjalista ds. Księgowych

      Miejsce pracy: Warszawa (Stara Ochota)

      Zakres obowiązków

      • Księgowanie dokumentów źródłowych Klientów,
      • Przygotowywanie deklaracji VAT, CIT, PIT pod nadzorem Team Leadera,
      • Sporządzanie sprawozdań finansowych (w tym RZiS oraz bilansów) pod nadzorem Team Leadera,
      • Sporządzanie sprawozdań do NBP i GUS,
      • Przygotowanie przelewów oraz raportów dla Klientów.

      Wymagania

      • Minimum 2-letniego doświadczenia w księgowości - w biurze rachunkowym, BSC lub SSC,
      • Znajomości programu księgowego, (Enova, Symfonia lub Optima będzie dodatkowym atutem),
      • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
      • Znajomości przepisów podatkowych oraz przepisów Ustawy o Rachunkowości,
      • Komunikatywności, umiejętności pracy w zespole i pogodnego usposobienia, bardzo dobrej organizacji pracy własnej, zaangażowania i chęci rozwoju w księgowości.

      Oferujemy

      • Pełne wsparcie, wdrożenie na stanowisko pracy oraz mentoring w trakcie pracy,
      • Pracę w bardzo pozytywnej atmosferze w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
      • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy w systemie hybrydowym,
      • Możliwość awansu na stanowisko samodzielne,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premii,
      • Atrakcyjne benefity (bony świąteczne, ZFŚS, wczasy pod gruszą, imprezy integracyjne i wiele innych),
      • Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji, m.in. poprzez bogaty system szkoleń oraz naukę języka angielskiego w godzinach pracy.
  • Doradca Techniczno-Handlowy – branża budowlana

    SMART-HR
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego klientafirmy oferującej kompleksowe rozwiązania dla budownictwa i przemysłu, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Doradca Techniczno-Handlowy – branża budowlana

      Miejsce pracy: okolice Katowic, woj. śląskie

      Zakres obowiązków

      • Mailowa i telefoniczna obsługa zapytań ofertowych,
      • Doradztwo techniczne w zakresie doboru zabezpieczeń przed upadkiem z wysokości,
      • Przygotowywanie ofert handlowych,
      • Negocjowanie warunków kontraktów przy wsparciu działu prawnego oraz projektowego,
      • Utrzymywanie długofalowych relacji z klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów,
      • Sporadyczne odbywanie spotkań u klientów w razie pojawienia się takiej potrzeby,
      • Wprowadzanie dokumentów do systemu ERP.

      Wymagania

      • Doświadczenia w zakresie obsługi i utrzymywania długofalowych relacji z klientami,
      • Wykształcenia technicznego: mile widziane kierunku związane z budownictwem,
      • Doświadczenia w zakresie pozyskiwania klientów, prowadzeniu negocjacji oraz swobody w nawiązywaniu relacji biznesowych,
      • Uczciwości i skrupulatnego podejścia do wykonywanych obowiązków,
      • Znajomości rysunku technicznego – czytania, jak i wykonywania prostych rysunków,
      • Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2,
      • Umiejętności w obszarze zarządzania projektami,
      • Umiejętności obsługi komputera i programów: Word, Excel, Google Sheets, ERP,
      • Systematyczności w działaniu, dobrej organizacji czasu pracy, umiejętności koordynowania działań na różnych płaszczyznach,
      • Czynnego prawo jazdy kat. B. i gotowości do odbywania sporadycznych wyjazdów służbowych.

      Oferujemy

      • Udział w ciekawych projektach dla wielu branż,
      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • Płacę zasadniczą plus premię za wyniki,
      • Przejrzysty system motywacyjny,
      • Możliwość pracy zdalnej w 90%,
      • Niezbędne narzędzia pracy plus dostęp do samochodu służbowego,
      • Wewnętrzne szkolenia,
      • Komfortowe biuro z prywatnym parkingiem,
      • Wsparcie pozostałych działów organizacji,
      • Pozytywną atmosferę współpracy i ogromne możliwości rozwoju i zdobywania nowej wiedzy w nowoczesnej organizacji.
  • TAX Consultant (podatki od nieruchomości/postępowania)

    SMART-HR
    • Lublin
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego Klienta – lidera w branży doradztwa podatkowego i finansowego, obsługującego firmy globalne i lokalne, w związku z ciągłym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

      TAX Consultant
      (podatki od nieruchomości/postępowania)

      Miejsce pracy: cała Polska (praca zdalna/hybrydowa/stacjonarna w biurze w Katowicach lub w Warszawie)

      Zakres obowiązków

      • Analizę zobowiązań ustawowych RET Klienta, przepisów podatkowych w zakresie podatku od nieruchomości, w tym przegląd orzecznictwa i interpretacji (research),
      • Udział w przygotowaniu komentarzy, opinii, raportów z przeprowadzonych analiz, wniosków o wydanie interpretacji indywidualnych, pism procesowych,
      • Wsparcie merytoryczne i pomoc w zakresie obsługi Klienta,
      • Doradztwo w zakresie postępowań podatkowych i sądowych – przy wsparciu Managera i innych zespołów,
      • Przygotowanie pism procesowych i kontrolę terminowości wniosków dotyczących postępowań - przy wsparciu przełożonych,
      • Stałą współpracę z innymi działami w celu kompleksowej realizacji zadań,
      • Wykonywanie innych zadań w zakresie podatku od nieruchomości oraz postępowań podatkowych klientów.

      Wymagania

      • Wykształcenia wyższego w zakresie: Prawa, Ekonomii, Administracji, Doradztwa Podatkowego – bądź kierunków pokrewnych,
      • Minimum rocznego doświadczenia zawodowego na stanowisku Konsultanta w doradztwie podatkowym w zakresie Podatku od Nieruchomości / RET lub Postępowań Podatkowych i Sądowych / Tax Litigation),
      • Doświadczenia w obsłudze dużych podmiotów, spółek międzynarodowych (doświadczenie w Big 4 – mile widziane),
      • Znajomości języka angielskiego – co będzie dodatkowym atutem,
      • Dobrych umiejętności analitycznych,
      • Umiejętności współpracy zespołowej, dobrej komunikacji z klientami oraz innymi działami merytorycznymi,
      • Bardzo dobrej organizacji pracy,
      • Otwartości na pogłębianie wiedzy, udział w szkoleniach i rozwój w strukturach firmy,
      • Bardzo dobrej znajomości pakiet MS Office, w tym Excela.

      Oferujemy

      • Elastyczny tryb pracy: zdalny, stacjonarny bądź hybrydowy – w zależności od preferencji,
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B - w zależności od preferencji,
      • Przejrzyste warunki współpracy i plan ścieżki awansu,
      • Wysokie standardy pracy, dobrą organizację managementu firmy i stałe wsparcie przełożonych,
      • Pracę w młodym i zgranym zespole cieszącym się dobrą opinią i znaczącymi sukcesami w branży,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z premiami,
      • Pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. ubezpieczenie medyczne, Multisport, ubezpieczenie na życie),
      • Niezbędne narzędzia pracy oraz dostęp do szkoleń podnoszących kwalifikacje,
      • Możliwość częściowego finansowania dodatkowych szkoleń bądź egzaminów podnoszących kwalifikacje zawodowe w zakresie doradztwa podatkowego,
      • Stały transfer wiedzy,
      • Zgrany zespół i dobrą atmosferę w dynamicznie rozwijającej się firmie szanującej work-life balance.
  • TAX Consultant (podatki od nieruchomości/postępowania)

    SMART-HR
    • Bydgoszcz
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego Klienta – lidera w branży doradztwa podatkowego i finansowego, obsługującego firmy globalne i lokalne, w związku z ciągłym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

      TAX Consultant
      (podatki od nieruchomości/postępowania)

      Miejsce pracy: cała Polska (praca zdalna/hybrydowa/stacjonarna w biurze w Katowicach lub w Warszawie)

      Zakres obowiązków

      • Analizę zobowiązań ustawowych RET Klienta, przepisów podatkowych w zakresie podatku od nieruchomości, w tym przegląd orzecznictwa i interpretacji (research),
      • Udział w przygotowaniu komentarzy, opinii, raportów z przeprowadzonych analiz, wniosków o wydanie interpretacji indywidualnych, pism procesowych,
      • Wsparcie merytoryczne i pomoc w zakresie obsługi Klienta,
      • Doradztwo w zakresie postępowań podatkowych i sądowych – przy wsparciu Managera i innych zespołów,
      • Przygotowanie pism procesowych i kontrolę terminowości wniosków dotyczących postępowań - przy wsparciu przełożonych,
      • Stałą współpracę z innymi działami w celu kompleksowej realizacji zadań,
      • Wykonywanie innych zadań w zakresie podatku od nieruchomości oraz postępowań podatkowych klientów.

      Wymagania

      • Wykształcenia wyższego w zakresie: Prawa, Ekonomii, Administracji, Doradztwa Podatkowego – bądź kierunków pokrewnych,
      • Minimum rocznego doświadczenia zawodowego na stanowisku Konsultanta w doradztwie podatkowym w zakresie Podatku od Nieruchomości / RET lub Postępowań Podatkowych i Sądowych / Tax Litigation),
      • Doświadczenia w obsłudze dużych podmiotów, spółek międzynarodowych (doświadczenie w Big 4 – mile widziane),
      • Znajomości języka angielskiego – co będzie dodatkowym atutem,
      • Dobrych umiejętności analitycznych,
      • Umiejętności współpracy zespołowej, dobrej komunikacji z klientami oraz innymi działami merytorycznymi,
      • Bardzo dobrej organizacji pracy,
      • Otwartości na pogłębianie wiedzy, udział w szkoleniach i rozwój w strukturach firmy,
      • Bardzo dobrej znajomości pakiet MS Office, w tym Excela.

      Oferujemy

      • Elastyczny tryb pracy: zdalny, stacjonarny bądź hybrydowy – w zależności od preferencji,
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B - w zależności od preferencji,
      • Przejrzyste warunki współpracy i plan ścieżki awansu,
      • Wysokie standardy pracy, dobrą organizację managementu firmy i stałe wsparcie przełożonych,
      • Pracę w młodym i zgranym zespole cieszącym się dobrą opinią i znaczącymi sukcesami w branży,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z premiami,
      • Pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. ubezpieczenie medyczne, Multisport, ubezpieczenie na życie),
      • Niezbędne narzędzia pracy oraz dostęp do szkoleń podnoszących kwalifikacje,
      • Możliwość częściowego finansowania dodatkowych szkoleń bądź egzaminów podnoszących kwalifikacje zawodowe w zakresie doradztwa podatkowego,
      • Stały transfer wiedzy,
      • Zgrany zespół i dobrą atmosferę w dynamicznie rozwijającej się firmie szanującej work-life balance.
  • TAX Consultant (podatki od nieruchomości/postępowania)

    SMART-HR
    • Wrocław
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego Klienta – lidera w branży doradztwa podatkowego i finansowego, obsługującego firmy globalne i lokalne, w związku z ciągłym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

      TAX Consultant
      (podatki od nieruchomości/postępowania)

      Miejsce pracy: cała Polska (praca zdalna/hybrydowa/stacjonarna w biurze w Katowicach lub w Warszawie)

      Zakres obowiązków

      • Analizę zobowiązań ustawowych RET Klienta, przepisów podatkowych w zakresie podatku od nieruchomości, w tym przegląd orzecznictwa i interpretacji (research),
      • Udział w przygotowaniu komentarzy, opinii, raportów z przeprowadzonych analiz, wniosków o wydanie interpretacji indywidualnych, pism procesowych,
      • Wsparcie merytoryczne i pomoc w zakresie obsługi Klienta,
      • Doradztwo w zakresie postępowań podatkowych i sądowych – przy wsparciu Managera i innych zespołów,
      • Przygotowanie pism procesowych i kontrolę terminowości wniosków dotyczących postępowań - przy wsparciu przełożonych,
      • Stałą współpracę z innymi działami w celu kompleksowej realizacji zadań,
      • Wykonywanie innych zadań w zakresie podatku od nieruchomości oraz postępowań podatkowych klientów.

      Wymagania

      • Wykształcenia wyższego w zakresie: Prawa, Ekonomii, Administracji, Doradztwa Podatkowego – bądź kierunków pokrewnych,
      • Minimum rocznego doświadczenia zawodowego na stanowisku Konsultanta w doradztwie podatkowym w zakresie Podatku od Nieruchomości / RET lub Postępowań Podatkowych i Sądowych / Tax Litigation),
      • Doświadczenia w obsłudze dużych podmiotów, spółek międzynarodowych (doświadczenie w Big 4 – mile widziane),
      • Znajomości języka angielskiego – co będzie dodatkowym atutem,
      • Dobrych umiejętności analitycznych,
      • Umiejętności współpracy zespołowej, dobrej komunikacji z klientami oraz innymi działami merytorycznymi,
      • Bardzo dobrej organizacji pracy,
      • Otwartości na pogłębianie wiedzy, udział w szkoleniach i rozwój w strukturach firmy,
      • Bardzo dobrej znajomości pakiet MS Office, w tym Excela.

      Oferujemy

      • Elastyczny tryb pracy: zdalny, stacjonarny bądź hybrydowy – w zależności od preferencji,
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B - w zależności od preferencji,
      • Przejrzyste warunki współpracy i plan ścieżki awansu,
      • Wysokie standardy pracy, dobrą organizację managementu firmy i stałe wsparcie przełożonych,
      • Pracę w młodym i zgranym zespole cieszącym się dobrą opinią i znaczącymi sukcesami w branży,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z premiami,
      • Pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. ubezpieczenie medyczne, Multisport, ubezpieczenie na życie),
      • Niezbędne narzędzia pracy oraz dostęp do szkoleń podnoszących kwalifikacje,
      • Możliwość częściowego finansowania dodatkowych szkoleń bądź egzaminów podnoszących kwalifikacje zawodowe w zakresie doradztwa podatkowego,
      • Stały transfer wiedzy,
      • Zgrany zespół i dobrą atmosferę w dynamicznie rozwijającej się firmie szanującej work-life balance.
  • TAX Consultant (podatki od nieruchomości/postępowania)

    SMART-HR
    • Poznań
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego Klienta – lidera w branży doradztwa podatkowego i finansowego, obsługującego firmy globalne i lokalne, w związku z ciągłym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

      TAX Consultant
      (podatki od nieruchomości/postępowania)

      Miejsce pracy: cała Polska (praca zdalna/hybrydowa/stacjonarna w biurze w Katowicach lub w Warszawie)

      Zakres obowiązków

      • Analizę zobowiązań ustawowych RET Klienta, przepisów podatkowych w zakresie podatku od nieruchomości, w tym przegląd orzecznictwa i interpretacji (research),
      • Udział w przygotowaniu komentarzy, opinii, raportów z przeprowadzonych analiz, wniosków o wydanie interpretacji indywidualnych, pism procesowych,
      • Wsparcie merytoryczne i pomoc w zakresie obsługi Klienta,
      • Doradztwo w zakresie postępowań podatkowych i sądowych – przy wsparciu Managera i innych zespołów,
      • Przygotowanie pism procesowych i kontrolę terminowości wniosków dotyczących postępowań - przy wsparciu przełożonych,
      • Stałą współpracę z innymi działami w celu kompleksowej realizacji zadań,
      • Wykonywanie innych zadań w zakresie podatku od nieruchomości oraz postępowań podatkowych klientów.

      Wymagania

      • Wykształcenia wyższego w zakresie: Prawa, Ekonomii, Administracji, Doradztwa Podatkowego – bądź kierunków pokrewnych,
      • Minimum rocznego doświadczenia zawodowego na stanowisku Konsultanta w doradztwie podatkowym w zakresie Podatku od Nieruchomości / RET lub Postępowań Podatkowych i Sądowych / Tax Litigation),
      • Doświadczenia w obsłudze dużych podmiotów, spółek międzynarodowych (doświadczenie w Big 4 – mile widziane),
      • Znajomości języka angielskiego – co będzie dodatkowym atutem,
      • Dobrych umiejętności analitycznych,
      • Umiejętności współpracy zespołowej, dobrej komunikacji z klientami oraz innymi działami merytorycznymi,
      • Bardzo dobrej organizacji pracy,
      • Otwartości na pogłębianie wiedzy, udział w szkoleniach i rozwój w strukturach firmy,
      • Bardzo dobrej znajomości pakiet MS Office, w tym Excela.

      Oferujemy

      • Elastyczny tryb pracy: zdalny, stacjonarny bądź hybrydowy – w zależności od preferencji,
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B - w zależności od preferencji,
      • Przejrzyste warunki współpracy i plan ścieżki awansu,
      • Wysokie standardy pracy, dobrą organizację managementu firmy i stałe wsparcie przełożonych,
      • Pracę w młodym i zgranym zespole cieszącym się dobrą opinią i znaczącymi sukcesami w branży,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z premiami,
      • Pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. ubezpieczenie medyczne, Multisport, ubezpieczenie na życie),
      • Niezbędne narzędzia pracy oraz dostęp do szkoleń podnoszących kwalifikacje,
      • Możliwość częściowego finansowania dodatkowych szkoleń bądź egzaminów podnoszących kwalifikacje zawodowe w zakresie doradztwa podatkowego,
      • Stały transfer wiedzy,
      • Zgrany zespół i dobrą atmosferę w dynamicznie rozwijającej się firmie szanującej work-life balance.
  • TAX Consultant (podatki od nieruchomości/postępowania)

    SMART-HR
    • Olsztyn
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego Klienta – lidera w branży doradztwa podatkowego i finansowego, obsługującego firmy globalne i lokalne, w związku z ciągłym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

      TAX Consultant
      (podatki od nieruchomości/postępowania)

      Miejsce pracy: cała Polska (praca zdalna/hybrydowa/stacjonarna w biurze w Katowicach lub w Warszawie)

      Zakres obowiązków

      • Analizę zobowiązań ustawowych RET Klienta, przepisów podatkowych w zakresie podatku od nieruchomości, w tym przegląd orzecznictwa i interpretacji (research),
      • Udział w przygotowaniu komentarzy, opinii, raportów z przeprowadzonych analiz, wniosków o wydanie interpretacji indywidualnych, pism procesowych,
      • Wsparcie merytoryczne i pomoc w zakresie obsługi Klienta,
      • Doradztwo w zakresie postępowań podatkowych i sądowych – przy wsparciu Managera i innych zespołów,
      • Przygotowanie pism procesowych i kontrolę terminowości wniosków dotyczących postępowań - przy wsparciu przełożonych,
      • Stałą współpracę z innymi działami w celu kompleksowej realizacji zadań,
      • Wykonywanie innych zadań w zakresie podatku od nieruchomości oraz postępowań podatkowych klientów.

      Wymagania

      • Wykształcenia wyższego w zakresie: Prawa, Ekonomii, Administracji, Doradztwa Podatkowego – bądź kierunków pokrewnych,
      • Minimum rocznego doświadczenia zawodowego na stanowisku Konsultanta w doradztwie podatkowym w zakresie Podatku od Nieruchomości / RET lub Postępowań Podatkowych i Sądowych / Tax Litigation),
      • Doświadczenia w obsłudze dużych podmiotów, spółek międzynarodowych (doświadczenie w Big 4 – mile widziane),
      • Znajomości języka angielskiego – co będzie dodatkowym atutem,
      • Dobrych umiejętności analitycznych,
      • Umiejętności współpracy zespołowej, dobrej komunikacji z klientami oraz innymi działami merytorycznymi,
      • Bardzo dobrej organizacji pracy,
      • Otwartości na pogłębianie wiedzy, udział w szkoleniach i rozwój w strukturach firmy,
      • Bardzo dobrej znajomości pakiet MS Office, w tym Excela.

      Oferujemy

      • Elastyczny tryb pracy: zdalny, stacjonarny bądź hybrydowy – w zależności od preferencji,
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B - w zależności od preferencji,
      • Przejrzyste warunki współpracy i plan ścieżki awansu,
      • Wysokie standardy pracy, dobrą organizację managementu firmy i stałe wsparcie przełożonych,
      • Pracę w młodym i zgranym zespole cieszącym się dobrą opinią i znaczącymi sukcesami w branży,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z premiami,
      • Pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. ubezpieczenie medyczne, Multisport, ubezpieczenie na życie),
      • Niezbędne narzędzia pracy oraz dostęp do szkoleń podnoszących kwalifikacje,
      • Możliwość częściowego finansowania dodatkowych szkoleń bądź egzaminów podnoszących kwalifikacje zawodowe w zakresie doradztwa podatkowego,
      • Stały transfer wiedzy,
      • Zgrany zespół i dobrą atmosferę w dynamicznie rozwijającej się firmie szanującej work-life balance.
  • TAX Consultant (podatki od nieruchomości/postępowania)

    SMART-HR
    • Kielce
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego Klienta – lidera w branży doradztwa podatkowego i finansowego, obsługującego firmy globalne i lokalne, w związku z ciągłym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

      TAX Consultant
      (podatki od nieruchomości/postępowania)

      Miejsce pracy: cała Polska (praca zdalna/hybrydowa/stacjonarna w biurze w Katowicach lub w Warszawie)

      Zakres obowiązków

      • Analizę zobowiązań ustawowych RET Klienta, przepisów podatkowych w zakresie podatku od nieruchomości, w tym przegląd orzecznictwa i interpretacji (research),
      • Udział w przygotowaniu komentarzy, opinii, raportów z przeprowadzonych analiz, wniosków o wydanie interpretacji indywidualnych, pism procesowych,
      • Wsparcie merytoryczne i pomoc w zakresie obsługi Klienta,
      • Doradztwo w zakresie postępowań podatkowych i sądowych – przy wsparciu Managera i innych zespołów,
      • Przygotowanie pism procesowych i kontrolę terminowości wniosków dotyczących postępowań - przy wsparciu przełożonych,
      • Stałą współpracę z innymi działami w celu kompleksowej realizacji zadań,
      • Wykonywanie innych zadań w zakresie podatku od nieruchomości oraz postępowań podatkowych klientów.

      Wymagania

      • Wykształcenia wyższego w zakresie: Prawa, Ekonomii, Administracji, Doradztwa Podatkowego – bądź kierunków pokrewnych,
      • Minimum rocznego doświadczenia zawodowego na stanowisku Konsultanta w doradztwie podatkowym w zakresie Podatku od Nieruchomości / RET lub Postępowań Podatkowych i Sądowych / Tax Litigation),
      • Doświadczenia w obsłudze dużych podmiotów, spółek międzynarodowych (doświadczenie w Big 4 – mile widziane),
      • Znajomości języka angielskiego – co będzie dodatkowym atutem,
      • Dobrych umiejętności analitycznych,
      • Umiejętności współpracy zespołowej, dobrej komunikacji z klientami oraz innymi działami merytorycznymi,
      • Bardzo dobrej organizacji pracy,
      • Otwartości na pogłębianie wiedzy, udział w szkoleniach i rozwój w strukturach firmy,
      • Bardzo dobrej znajomości pakiet MS Office, w tym Excela.

      Oferujemy

      • Elastyczny tryb pracy: zdalny, stacjonarny bądź hybrydowy – w zależności od preferencji,
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B - w zależności od preferencji,
      • Przejrzyste warunki współpracy i plan ścieżki awansu,
      • Wysokie standardy pracy, dobrą organizację managementu firmy i stałe wsparcie przełożonych,
      • Pracę w młodym i zgranym zespole cieszącym się dobrą opinią i znaczącymi sukcesami w branży,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z premiami,
      • Pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. ubezpieczenie medyczne, Multisport, ubezpieczenie na życie),
      • Niezbędne narzędzia pracy oraz dostęp do szkoleń podnoszących kwalifikacje,
      • Możliwość częściowego finansowania dodatkowych szkoleń bądź egzaminów podnoszących kwalifikacje zawodowe w zakresie doradztwa podatkowego,
      • Stały transfer wiedzy,
      • Zgrany zespół i dobrą atmosferę w dynamicznie rozwijającej się firmie szanującej work-life balance.
  • TAX Consultant (podatki od nieruchomości/postępowania)

    SMART-HR
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego Klienta – lidera w branży doradztwa podatkowego i finansowego, obsługującego firmy globalne i lokalne, w związku z ciągłym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

      TAX Consultant
      (podatki od nieruchomości/postępowania)

      Miejsce pracy: cała Polska (praca zdalna/hybrydowa/stacjonarna w biurze w Katowicach lub w Warszawie)

      Zakres obowiązków

      • Analizę zobowiązań ustawowych RET Klienta, przepisów podatkowych w zakresie podatku od nieruchomości, w tym przegląd orzecznictwa i interpretacji (research),
      • Udział w przygotowaniu komentarzy, opinii, raportów z przeprowadzonych analiz, wniosków o wydanie interpretacji indywidualnych, pism procesowych,
      • Wsparcie merytoryczne i pomoc w zakresie obsługi Klienta,
      • Doradztwo w zakresie postępowań podatkowych i sądowych – przy wsparciu Managera i innych zespołów,
      • Przygotowanie pism procesowych i kontrolę terminowości wniosków dotyczących postępowań - przy wsparciu przełożonych,
      • Stałą współpracę z innymi działami w celu kompleksowej realizacji zadań,
      • Wykonywanie innych zadań w zakresie podatku od nieruchomości oraz postępowań podatkowych klientów.

      Wymagania

      • Wykształcenia wyższego w zakresie: Prawa, Ekonomii, Administracji, Doradztwa Podatkowego – bądź kierunków pokrewnych,
      • Minimum rocznego doświadczenia zawodowego na stanowisku Konsultanta w doradztwie podatkowym w zakresie Podatku od Nieruchomości / RET lub Postępowań Podatkowych i Sądowych / Tax Litigation),
      • Doświadczenia w obsłudze dużych podmiotów, spółek międzynarodowych (doświadczenie w Big 4 – mile widziane),
      • Znajomości języka angielskiego – co będzie dodatkowym atutem,
      • Dobrych umiejętności analitycznych,
      • Umiejętności współpracy zespołowej, dobrej komunikacji z klientami oraz innymi działami merytorycznymi,
      • Bardzo dobrej organizacji pracy,
      • Otwartości na pogłębianie wiedzy, udział w szkoleniach i rozwój w strukturach firmy,
      • Bardzo dobrej znajomości pakiet MS Office, w tym Excela.

      Oferujemy

      • Elastyczny tryb pracy: zdalny, stacjonarny bądź hybrydowy – w zależności od preferencji,
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B - w zależności od preferencji,
      • Przejrzyste warunki współpracy i plan ścieżki awansu,
      • Wysokie standardy pracy, dobrą organizację managementu firmy i stałe wsparcie przełożonych,
      • Pracę w młodym i zgranym zespole cieszącym się dobrą opinią i znaczącymi sukcesami w branży,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z premiami,
      • Pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. ubezpieczenie medyczne, Multisport, ubezpieczenie na życie),
      • Niezbędne narzędzia pracy oraz dostęp do szkoleń podnoszących kwalifikacje,
      • Możliwość częściowego finansowania dodatkowych szkoleń bądź egzaminów podnoszących kwalifikacje zawodowe w zakresie doradztwa podatkowego,
      • Stały transfer wiedzy,
      • Zgrany zespół i dobrą atmosferę w dynamicznie rozwijającej się firmie szanującej work-life balance.
  • TAX Consultant (podatki od nieruchomości/postępowania)

    SMART-HR
    • Gdańsk
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego Klienta – lidera w branży doradztwa podatkowego i finansowego, obsługującego firmy globalne i lokalne, w związku z ciągłym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

      TAX Consultant
      (podatki od nieruchomości/postępowania)

      Miejsce pracy: cała Polska (praca zdalna/hybrydowa/stacjonarna w biurze w Katowicach lub w Warszawie)

      Zakres obowiązków

      • Analizę zobowiązań ustawowych RET Klienta, przepisów podatkowych w zakresie podatku od nieruchomości, w tym przegląd orzecznictwa i interpretacji (research),
      • Udział w przygotowaniu komentarzy, opinii, raportów z przeprowadzonych analiz, wniosków o wydanie interpretacji indywidualnych, pism procesowych,
      • Wsparcie merytoryczne i pomoc w zakresie obsługi Klienta,
      • Doradztwo w zakresie postępowań podatkowych i sądowych – przy wsparciu Managera i innych zespołów,
      • Przygotowanie pism procesowych i kontrolę terminowości wniosków dotyczących postępowań - przy wsparciu przełożonych,
      • Stałą współpracę z innymi działami w celu kompleksowej realizacji zadań,
      • Wykonywanie innych zadań w zakresie podatku od nieruchomości oraz postępowań podatkowych klientów.

      Wymagania

      • Wykształcenia wyższego w zakresie: Prawa, Ekonomii, Administracji, Doradztwa Podatkowego – bądź kierunków pokrewnych,
      • Minimum rocznego doświadczenia zawodowego na stanowisku Konsultanta w doradztwie podatkowym w zakresie Podatku od Nieruchomości / RET lub Postępowań Podatkowych i Sądowych / Tax Litigation),
      • Doświadczenia w obsłudze dużych podmiotów, spółek międzynarodowych (doświadczenie w Big 4 – mile widziane),
      • Znajomości języka angielskiego – co będzie dodatkowym atutem,
      • Dobrych umiejętności analitycznych,
      • Umiejętności współpracy zespołowej, dobrej komunikacji z klientami oraz innymi działami merytorycznymi,
      • Bardzo dobrej organizacji pracy,
      • Otwartości na pogłębianie wiedzy, udział w szkoleniach i rozwój w strukturach firmy,
      • Bardzo dobrej znajomości pakiet MS Office, w tym Excela.

      Oferujemy

      • Elastyczny tryb pracy: zdalny, stacjonarny bądź hybrydowy – w zależności od preferencji,
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B - w zależności od preferencji,
      • Przejrzyste warunki współpracy i plan ścieżki awansu,
      • Wysokie standardy pracy, dobrą organizację managementu firmy i stałe wsparcie przełożonych,
      • Pracę w młodym i zgranym zespole cieszącym się dobrą opinią i znaczącymi sukcesami w branży,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z premiami,
      • Pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. ubezpieczenie medyczne, Multisport, ubezpieczenie na życie),
      • Niezbędne narzędzia pracy oraz dostęp do szkoleń podnoszących kwalifikacje,
      • Możliwość częściowego finansowania dodatkowych szkoleń bądź egzaminów podnoszących kwalifikacje zawodowe w zakresie doradztwa podatkowego,
      • Stały transfer wiedzy,
      • Zgrany zespół i dobrą atmosferę w dynamicznie rozwijającej się firmie szanującej work-life balance.

Pracodawcy w Katowicach