Jesteśmy PGB Human Resources, Twoim zaufanym partnerem w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi, z siedzibą w sercu Poznania. Nasza firma to zespół ponad 50 profesjonalistów, którzy z determinacją dążą do realizacji celów naszych klientów, tworząc przy tym szeroką sieć kontaktów i opierając się na wartościach takich jak partnerstwo i skuteczność. Specjalizujemy się w rekrutacji i praktykach zawodowych, oferując usługi w różnorodnych sektorach, od administracji biurowej, przez budownictwo i nieruchomości, finanse i bankowość, po inżynierię, technologię, IT, logistykę, marketing, medycynę, farmację, obsługę klienta, prawo i handel detaliczny. Nasze usługi są skrojone na miarę potrzeb zarówno małych, jak i dużych przedsiębiorstw, które poszukują nie tylko pracowników, ale prawdziwych pasjonatów swoich dziedzin. Z dumą podkreślamy naszą elastyczność i zdolność do dostosowania się do dynamicznie zmieniającego się rynku pracy, co pozwala nam na skuteczne łączenie talentów z odpowiednimi miejscami pracy. W PGB Human Resources wierzymy, że sukces naszych klientów jest również naszym sukcesem, dlatego każdego dnia pracujemy na to, by dostarczać usługi najwyższej jakości. Zapraszamy do współpracy i dołączenia do grona zadowolonych partnerów, którzy już teraz cieszą się owocami naszej wspólnej pracy. Razem możemy osiągnąć więcej!

PGB Human Resources najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
inżynieria / technologia / technika administracja biurowa / praca biurowa obsługa klienta / call center it (informatyka) sprzedaż / zakupy

Oferty pracy PGB Human Resources

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Elastyczny czas pracy
  • Karta MultiSport
  • Możliwość rozwoju osobistego
  • Nowoczesne biuro
  • Praca hybrydowa
  • Prywatna opieka medyczna
  • Przyjazna atmosfera
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Ubezpieczenie grupowe

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 23.03.2025

Mapa PGB Human Resources

Adres rejestrowy

PGB Human Resources poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Inżynier: 22.7%Specjalista ds. obsługi klienta: 13.6%Specjalista ds. administracji: 11.4%Informatyk: 9.1%Ekonomista: 9.1%Inny: 34.1%Inżynier22.7%Specjalista ds. obsługi klienta13.6%Specjalista ds. administracji11.4%Informatyk9.1%Ekonomista9.1%Inny34.1%100%

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 3 miesiącach

100%

Profil firmy:
PGB Human Resources
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Łódź
  3. Poznań
  4. Wrocław

Data aktualizacji: 01.03.2025

Praca PGB Human Resources - oferty archiwalne

  • Kontroler Finansowo- Biznesowy

    PGB Human Resources
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Bieżące monitorowanie wyników finansowych Spółki
      • Bieżące monitorowanie billingu prawników
      • Bieżąca analiza KPI poszczególnych osób i zespołów
      • Analiza rentowności projektów
      • Analiza, prognozowanie i wsparcie przy planowaniu budżetów
      • Aktywne rekomendowanie rozwiązań wspierających rozwój spółki
      • Zapewnienie właściwej kontroli i monitoring kosztów operacyjnych i administracyjnych poszczególnych działów
      • Rekomendowanie optymalizacji kosztowej funkcjonowania Spółki
      • Przygotowywanie raportów i analiz finansowych dla zarządu Spółki
      • Aktywny udział w procesie zamykania miesiąca
      • Aktywny udział w tworzeniu i rozwijaniu narządzi kontrolingowych
      • Ścisła współpraca z działem finansowo-księgowym, w tym działem sprzedaży i windykacji

      Wymagania

      • Kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku lub w obszarze finansowym w firmie usługowej
      • Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia lub rachunkowość)
      • Znajomość zasad funkcjonowania firmy usługowej oraz kalkulacji kosztów
      • Umiejętność wyciągania wniosków z przekrojowych danych i prognoz
      • Umiejętność weryfikowania założeń biznesowych
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
      • Bardzo dobra znajomość MS Excel
      • Umiejętność analitycznego myślenia
      • Terminowość i zaangażowanie w powierzone zadania

      Oferujemy

      • Pracę w nowoczesnym biurze
      • Satysfakcjonujące wynagrodzenie
      • Dofinansowanie do pakietu sportowego
      • W pełni sfinansowaną opiekę medyczną na poziomie VIP
      • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie
      • Uczestnictwo w prestiżowych projektach
      • Udział w szkoleniach i podnoszenie kwalifikacji
      • Możliwość udziału w konwersacjach z native speakerem
      • Zdefiniowaną ścieżkę kariery
      • Udział w firmowych inicjatywach sportowych
      • Profesjonalne i przyjazne środowisko prac
  • Specjalista ds. marketingu

    PGB Human Resources
    • Września
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Współtworzenie strategii marketingowej firmy oraz jej realizacja
      • Ścisła współpraca z Działem Sprzedaży oraz wzmacnianie działań mających na celu rozwój sprzedaży
      • Inicjowanie i zarządzanie zawartością strony internetowej Firmy
      • Tworzenie materiałów reklamowych, wizerunkowych i promocyjnych przy współpracy z firmami zewnętrznymi broszury, ulotki, prezentacji PowerPoint itp.
      • Realizowanie lokalnych działań marketingowych i analiza rynku, monitoring działań konkurencji
      • Koordynowanie, planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowo sprzedażowych w Internecie i mediach społecznościowych;
      • Współpraca z zewnętrznymi firmami: agencje reklamowe, PR, graficy, copywriterzy;

      Wymagania

      • Wykształcenie kierunkowe, mile widziane: marketing, reklama, ekonomia, socjologia.
      • Min. 2 letnie doświadczenie w Dziale Marketingu na podobnym stanowisku.
      • Znajomość narzędzi analityki marketingowej.
      • Umiejętność myślenia strategicznego, zdolności analityczne, organizacyjne, komunikatywność.
      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
      • Obsługa programów komputerowych między innymi PowerPoint

      Oferujemy

      • Stabilne warunki zatrudnienia ukierunkowane na długofalową współpracę
      • Zatrudnienie w firmie będącej liderem w swej branżY
      • Możliwość rozwoju i zdobywania cennego doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie z udziałem zagranicznym
      • Przyjazną atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole.
      • Wyposażenie niezbędne w pracy na tym stanowisku.
      • Możliwość pracy hybrydowej, zgodnie z ustalonym harmonogramem cotygodniowym
      • Wynagrodzenie powiększone o premie.
  • Technolog CNC

    PGB Human Resources
    • Nowy Tomyśl
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • wykonywanie programów CAM na frezarkę numeryczną
      • obróbka dokumentacji 3D
      • wsparcie narzędziowni przy budowie oprzyrządowania spawalniczego
      • współpraca przy tworzeniu programów na roboty spawalnicze
      • współpraca z dostawcami zewnętrznymi przy wykonywaniu oprzyrządowania

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe lub średnie techniczne (preferowane kierunki Budowa Maszyn Mechanika)
      • komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
      • znajomość programu Autocad i Invertor, mile widziana znajomość programu Catia V5
      • znajomość pakietu MS Office,
      • znajomość technologii skrawaniem
      • wiedza z zakresu materiałoznawstwa
      • prawo jazdy kat.B

      Oferujemy

      • stabilne warunki zatrudnienia
      • możliwość rozwoju zawodowego w firmie o zasięgu międzynarodowym,
      • cykl szkoleń również zagranicznych
      • miłą atmosferę w zmotywowanym zespole
      • dodatkowe benefity np.: opieka medyczna, program aktywności sportowych MultiSport,
      • ubezpieczenie na życie
      • udział w realizacji ciekawych projektów w branży automotive
      • elastyczny czas pracy
      • praca w systemie jednozmianowym
      • po okresie wdrożenia możliwość pracy hybrydowej
  • Mechanik

    PGB Human Resources
    • Gorzów Wielkopolski
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      • Wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne (mechanik maszyn/mechatronik)
      • Znajomość zagadnień hydrauliki siłowej i pneumatyki
      • Dobra znajomość rysunku technicznego
      • Umiejętność posługiwania się podstawowymi narzędziami pomiarowymi
      • Uczestniczenie w ustalaniu planów remontów maszyn i urządzeń
      • Umiejętność pracy pod presją czasu
      • Dobra znajomość pakietu MS Office
      • Komunikatywność i kreatywność

      Wymagania

      • Bieżąca realizacja harmonogramu prac utrzymania ruchu i urządzeń
      • Wykonywanie przeglądów prewencyjnych maszyn
      • Diagnozowanie i naprawa usterek mechanicznych
      • Uczestniczenie w procesie zamawiania części zamiennych
      • Udział w modernizacjach parku maszynowego
      • Proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań z zakresu mechaniki i mechatroniki
      • Aktywne przekazywanie operatorom wiedzy w zakresie eliminacji usterek oraz defektów powstałych na urządzeniach mechanicznych

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie Umowy o pracę,
      • Dostęp do szkoleń, według potrzeb pracownika.
      • Benefity pozapłacowe w tym: karta Multi sport, świadczenia świąteczne, ubezpieczenie na życie.
      • Nieskomplikowana, otwarta kultura zespołowa.
      • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego.
  • Konsultant ds. wdrożeń WMS

    PGB Human Resources
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • konfiguracja i parametryzacja systemu WMS
      • przeprowadzanie szkoleń i prezentacji
      • uruchamianie i testowanie wdrażanych rozwiązań
      • opieka nad eksploatacją systemu u klienta
      • tworzenie wydruków dokumentów magazynowych

      Wymagania

      • Znajomość systemów WMS
      • Umiejętność analitycznego myślenia
      • Doświadczenie w bezpośredniej pracy z użytkownikami

      Dodatkowo:

      • Znajomość systemów ERP
      • Znajomość baz danych oraz języka SQL
      • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (B2)
      • Prawo jazdy kat. B

      Oferujemy

      • Możliwości rozwoju poprzez udział w szkoleniach oraz uczestnictwo w innowacyjnych projektach
      • Pracę w miłej atmosferze
      • Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zawodowych
      • Umowę o pracę
      • Kartę MultiSport
      • Opiekę medyczną

Pracodawcy w Poznaniu i okolicy