Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Kids Inspirations Sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Witaj, jestem Katarzyna Dziadkowska, założycielka firmy Skills In Motion, która od 2015 roku dynamicznie rozwija się w Poznaniu, sercu Wielkopolski. Nasza pasja i zaangażowanie w pośrednictwo pracy, public relations, edukację oraz działalność artystyczną i literacką, pozwoliły nam na stworzenie marki rozpoznawalnej w całej Polsce.
Nasza historia zaczęła się 12 marca 2015 roku, kiedy to postanowiłam przekształcić moją wizję w rzeczywistość. Od tego czasu nieustannie poszerzamy nasze horyzonty, co potwierdza wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia uzyskany w 2018 roku. To dla nas nie tylko formalność, ale przede wszystkim dowód na to, że działamy zgodnie z najwyższymi standardami.
Nasze usługi są tak różnorodne jak potrzeby naszych klientów. Od handlu po edukację, od public relations po sztukę – każdy aspekt naszej działalności jest przemyślany i dostosowany do wymogów współczesnego rynku. Działamy na terenie całego kraju, od Podkarpacia po Pomorze, od Warmii po Śląsk, co świadczy o naszej elastyczności i umiejętności dostosowania się do lokalnych potrzeb.
W Skills In Motion stawiamy na komunikację i relacje międzyludzkie. Rozumiemy, że za każdym sukcesem stoją ludzie – ich talent, zaangażowanie i ciężka praca. Dlatego też nasze podejście jest zawsze osobiste, a każdego klienta i partnera traktujemy z indywidualnym podejściem, które pozwala nam lepiej zrozumieć i spełnić ich oczekiwania.
Choć nie mogę dzielić się informacjami dotyczącymi naszej misji czy wartości, które przyświecają naszej firmie, mogę zapewnić, że każdy dzień w Skills In Motion to krok naprzód w dążeniu do doskonałości i innowacji. Nasza historia to nie tylko lata na rynku, ale przede wszystkim ludzie, których rozwój wspieramy, i sukcesy, które wspólnie odnosimy.
Zapraszam do współpracy z Skills In Motion – razem możemy więcej.
sprzedaż / zakupy media / pr / reklama / marketing
Oferty pracy Katarzyna Dziadkowska Skills in Motion
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Elastyczny czas pracy
-
Praca hybrydowa
-
Stabilne warunki zatrudnienia
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.09.2024
Mapa Katarzyna Dziadkowska Skills in Motion
Siedziba główna
Katarzyna Dziadkowska Skills in Motion poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 4 miesiącach
Profil firmy:
Katarzyna Dziadkowska Skills in Motion
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Bielsko-Biała
- Warszawa
- Łódź
Data aktualizacji: 01.11.2024
Linki
Praca Katarzyna Dziadkowska Skills in Motion - oferty archiwalne
-
Specjalista ds. marketingu (branża artykułów dla dzieci)
Kids Inspirations Sp. z o.o.- 5 000-6 000 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
-
O nas
Kids’ Inspirations sp. z o.o. to uznana, szybko rozwijająca się firma działająca w branży artykułów dla dzieci.
Naszą specjalnością jest dystrybucja starannie wybranych, wysokiej jakości produktów, które gwarantują wartościową i bezpieczną zabawę, zapewniają rozwój zdolności manualnych, poznawczych i kształtują poczucie estetyki dzieci. Zależy nam również, aby nasze produkty były wsparciem dla mam i ojców w codziennych wyzwaniach związanych z rodzicielstwem Zwracamy także uwagę, aby nasze produkty były wytwarzane w sposób jak najbardziej neutralny dla środowiska naturalnego.
Takie właśnie produkty oferują marki Little Dutch, Auzou, Baby Livia, Barrutoys, La Nina, Swim Essentials, Bebe-Jou, Tiamo oraz Lanco, których jesteśmy wyłącznym dystrybutorem w Polsce.Kim są nasi klienci? To właściciele sklepów z zabawkami i akcesoriami dla dzieci na terenie Polski –są to zarówno duże wyspecjalizowane sklepy jak i niewielkie butiki, prowadzone przez ludzi, dla których praca w tej branży jest olbrzymią pasją.
Chcąc dalej się rozwijać, wykorzystać w pełni potencjał naszych obecnych i przyszłych marek oraz coraz lepiej komunikować się z naszymi klientami, potrzebujemy wzmocnić nasz zespół – w związku z tym poszukujemy osoby na stanowisko SPECJALISTY DS. MARKETINGU.
Te liczby mogą Ciebie zainteresować:
- Branża artykułów dla dzieci nieustannie rośnie – 4-5% rok do roku, wartość rynku zabawek wynosi obecnie ok. 3 mld złotych – to powoduje, że nasz biznes jest przewidywalny i stabilny.
- Kategoria „zabawki i artykuły dziecięce” jest ósmą najpopularniejszą kategorią produktową w Polsce. Zabawki cieszą się większym powodzeniem niż np. urządzenia mobilne, meble i części samochodowe.
- Nasza firma osiąga rok do roku od 6 już lat dwucyfrowe wzrosty.
- Rozwijamy portfolio naszych marek, rocznie poszerzamy je o 1-2 marki, koncentrując się na tych, które są spójne z naszą wizją i wartościami.
- A przede wszystkim cieszymy się dobrymi relacjami z naszymi klientami, z którymi współpracujemy długofalowo i którzy wracają do nas z kolejnymi zamówieniami.
Nasz proces rekrutacji
Mamy przygotowany przejrzysty i prosty proces rekrutacji, który będzie przebiegał następująco:
- zaprosimy Ciebie do wypełnienia krótkiego formularza rekrutacyjnego (10-15min.)
- spotkamy się na rozmowie online w gronie Ty i rekruter (45-60min.)
- przekażemy Ci do wykonania zadanie
- spotkamy się stacjonarnie na drugiej rozmowie w gronie Ty, rekruter i przyszły przełożony, w trakcie której omawiamy przygotowane zadanie (45-60min.)
- otrzymasz informację zwrotną i ofertę zatrudnienia
Zakres obowiązków
Twoja praca:
Jest to samodzielne stanowisko, na którym powierzymy Tobie zadania związane z:
-
opracowywaniem i wdrażaniem strategii komunikacyjnej z wykorzystaniem mediów społecznościowych
-
przygotowywaniem bieżącej komunikacji w kanałach takich jak Instagram, Facebook, blog firmowy (tworzenie postów, relacji, filmów);
-
tworzeniem treści na firmową stronę www;
-
opracowywaniem materiałów promocyjnych dla klientów hurtowych (materiały POS, reklamy, materiały drukowane, zarządzanie biblioteką zdjęć w Dropbox);
-
bliską współpracą z Działem Handlowym firmy;
-
analizowaniem trendów, poszukiwaniem i wdrażaniem niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych w mediach społecznościowych;
-
koordynacją współpracy z influencerami,
-
przygotowywaniem raportów działań w social media.
Wymagania
Tego poszukujemy u Ciebie:
W przyszłym pracowniku będzie dla nas ważne to, że:
-
podzielasz naszą misję biznesową, czujesz, że się z nią identyfikujesz i bliskie Ci są nasze wartości
-
masz wiedzę lub chcesz się nauczyć naszej branży, potrafisz ciekawie opowiadać o produktach dla dzieci, obecnych trendach – wiesz, gdzie szukać o tym informacji
-
masz „lekkie pióro”, potrafisz pisać dobre, poprawne językowo teksty
-
nie obce jest Tobie tworzenie prostych grafik np. w aplikacji Canva;
-
potrafisz analizować działania w Internecie. np. efekty kampanii w social media, znasz narzędzia np. Google Analytics, Google Search Console
-
znasz komunikatywnie język angielski – pozwoli Ci to korzystać z materiałów marketingowych udostępnionych przez producentów
-
cechuje Ciebie pomysłowość, zaangażowanie w pracę, proaktywność, ale i dobre kompetencje organizacyjne – jesteś uporządkowany i systematyczny
-
lubisz pracować samodzielnie.
Oferujemy
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Tobie:
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub inną wybraną umowę o współpracy
-
stałe wynagrodzenie podstawowe
-
elastyczność w kształtowaniu godzin pracy
-
hybrydowy model pracy – nasze biuro mieści się w Warszawie na ul. Wiertniczej i chcielibyśmy spotykać się w nim w zależności od potrzeb, zazwyczaj jest to 2-3 razy w tygodniu
-
„ludzkie” podejście do zarządzania, dbanie o work-life balance
-
wszystkie potrzebne narzędzia pracy
-
pracę w firmie o płaskiej strukturze, niekorporacyjnym podejściu, z ludźmi, dla których ważne są wartości i biznesowa misja – to nie puste słowa! Oprócz tego, że dostarczamy produkty „z duszą”, to angażujemy się w działania CSR, wspierając zabawkami Fundację „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”
-
otwartość na Twoje pomysły, inicjatywę – chcemy zatrudnić Ciebie z uwagi na Twoje kompetencje, wiedzę i prawdziwie korzystać z Twoich rekomendacji.
-
Przedstawiciel handlowy (sprzedaż B2B w branży artykułów dziecięcych)
Kids Inspirations Sp. z o.o.- 6 000-7 000 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
-
O nas
Kids’ Inspirations sp. z o.o. to uznana, szybko rozwijająca się firma działająca w branży artykułów dla dzieci.
Naszą specjalnością jest dystrybucja starannie wybranych, wysokiej jakości produktów, które gwarantują wartościową i bezpieczną zabawę, zapewniają rozwój zdolności manualnych, poznawczych i kształtują poczucie estetyki dzieci. Zależy nam również, aby nasze produkty były wsparciem dla mam i ojców w codziennych wyzwaniach związanych z rodzicielstwem Zwracamy także uwagę, aby nasze produkty były wytwarzane w sposób jak najbardziej neutralny dla środowiska naturalnego.
Takie właśnie produkty oferują marki Little Dutch, Auzou, Baby Livia, Barrutoys, La Nina, Swim Essentials, Bebe-Jou, Tiamo oraz Lanco, których jesteśmy wyłącznym dystrybutorem w Polsce.Kim są nasi klienci? To właściciele sklepów z zabawkami i akcesoriami dla dzieci na terenie Polski –są to zarówno duże wyspecjalizowane sklepy jak i niewielkie butiki, prowadzone przez ludzi, dla których praca w tej branży jest olbrzymią pasją.
Chcąc dalej się rozwijać, wykorzystać w pełni potencjał naszych obecnych i przyszłych marek oraz coraz lepiej komunikować się z naszymi klientami, potrzebujemy wzmocnić nasz zespół – w związku z tym poszukujemy osoby na stanowisko PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO.
Te liczby mogą Ciebie zainteresować:
- Branża artykułów dla dzieci nieustannie rośnie – 4-5% rok do roku, wartość rynku zabawek wynosi obecnie ok. 3 mld złotych – to powoduje, że nasz biznes jest przewidywalny i stabilny.
- Kategoria „zabawki i artykuły dziecięce” jest ósmą najpopularniejszą kategorią produktową w Polsce. Zabawki cieszą się większym powodzeniem niż np. urządzenia mobilne, meble i części samochodowe.
- Nasza firma osiąga rok do roku od 6 już lat dwucyfrowe wzrosty.
- Rozwijamy portfolio naszych marek, rocznie poszerzamy je o 1-2 marki, koncentrując się na tych, które są spójne z naszą wizją i wartościami.
- A przede wszystkim cieszymy się dobrymi relacjami z naszymi klientami, z którymi współpracujemy długofalowo i którzy wracają do nas z kolejnymi zamówieniami.
Nasz proces rekrutacji
Mamy przygotowany przejrzysty i prosty proces rekrutacji, który będzie przebiegał następująco:
- zaprosimy Ciebie do wypełnienia krótkiego formularza rekrutacyjnego (10-15min.)
- spotkamy się na rozmowie online w gronie Ty i rekruter (45-60min.)
- przekażemy Ci do wykonania zadanie
- spotkamy się stacjonarnie na drugiej rozmowie w gronie Ty, rekruter i przyszły przełożony, w trakcie której omawiamy przygotowane zadanie (45-60min.)
- otrzymasz informację zwrotną i ofertę zatrudnienia
Zakres obowiązków
Twoja praca:
Jest to samodzielne stanowisko, na którym powierzymy Tobie zadania związane z:
-
współpracą z naszymi klientami na terenie całej Polski – sklepami z artykułami dziecięcymi i zabawkami – prowadzenie prezentacji produktowych, informowanie o ofercie, doradztwo
-
identyfikowaniem i docieraniem do nowych klientów
-
budowaniem u klientów rozpoznawalności naszych marek, realizowaniem celów sprzedażowych związanych z poszczególnymi markami
-
rekomendowaniem działań zwiększających sprzedaż w terenie.
Wymagania
Tego poszukujemy u Ciebie:
-
masz doświadczenie w sprzedaży poparte sukcesami i lubisz pracować w tej roli
-
potrafisz bardzo dobrze komunikować się z ludźmi, budować długofalowe relacje oparte na rozumieniu potrzeb
-
znasz i rozumiesz branżę, albo chcesz się jej nauczyć
-
cechuje Ciebie pomysłowość, zaangażowanie w pracę, proaktywność, ale i dobre kompetencje organizacyjne – jesteś uporządkowany i systematyczny
-
w razie trudności skupiasz się na poszukiwaniu możliwych rozwiązań i przedstawiasz swoje rekomendacje
-
lubisz pracować samodzielnie
-
jesteś gotowy do pracy w terenie (cała Polska) i masz prawo jazdy kat. B
-
komunikujesz się w języku angielskim (mile widziane, przyda się w trakcie szkoleń z producentami czy wizyt na zagranicznych targach branżowych)
Oferujemy
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Tobie:
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub inną wybraną umowę o współpracy
-
stałe wynagrodzenie podstawowe i premia
-
samodzielną rolę z pracą podzieloną na teren (4 dni w tygodniu) i pracę home office (1 dzień w tygodniu), raz w miesiącu chcielibyśmy spotkać się w naszym biurze w Warszawie
-
wszystkie potrzebne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy, komputer, telefon, budżet niezbędny do realizowania podróży służbowych
-
profesjonalne szkolenia sprzedażowe
-
„ludzkie” podejście do zarządzania, dbanie o work-life balance
-
pracę w firmie o płaskiej strukturze, niekorporacyjnym podejściu, z ludźmi, dla których ważne są wartości i biznesowa misja – to nie puste słowa! Oprócz tego, że dostarczamy produkty „z duszą”, to angażujemy się w działania CSR, wspierając na przykład zabawkami Fundację „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”
-
otwartość na Twoje pomysły, inicjatywę – chcemy zatrudnić Ciebie z uwagi na Twoje kompetencje, wiedzę i prawdziwie korzystać z tego!