Katarzyna Dziadkowska Skills in Motion

Czy to Twoja firma?

Kids Inspirations Sp. z o.o. praca

Poznań

Witaj, jestem Katarzyna Dziadkowska, założycielka firmy Skills In Motion, która od 2015 roku dynamicznie rozwija się w Poznaniu, sercu Wielkopolski. Nasza pasja i zaangażowanie w pośrednictwo pracy, public relations, edukację oraz działalność artystyczną i literacką, pozwoliły nam na stworzenie marki rozpoznawalnej w całej Polsce.


Nasza historia zaczęła się 12 marca 2015 roku, kiedy to postanowiłam przekształcić moją wizję w rzeczywistość. Od tego czasu nieustannie poszerzamy nasze horyzonty, co potwierdza wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia uzyskany w 2018 roku. To dla nas nie tylko formalność, ale przede wszystkim dowód na to, że działamy zgodnie z najwyższymi standardami.

Nasze usługi są tak różnorodne jak potrzeby naszych klientów. Od handlu po edukację, od public relations po sztukę – każdy aspekt naszej działalności jest przemyślany i dostosowany do wymogów współczesnego rynku. Działamy na terenie całego kraju, od Podkarpacia po Pomorze, od Warmii po Śląsk, co świadczy o naszej elastyczności i umiejętności dostosowania się do lokalnych potrzeb.

W Skills In Motion stawiamy na komunikację i relacje międzyludzkie. Rozumiemy, że za każdym sukcesem stoją ludzie – ich talent, zaangażowanie i ciężka praca. Dlatego też nasze podejście jest zawsze osobiste, a każdego klienta i partnera traktujemy z indywidualnym podejściem, które pozwala nam lepiej zrozumieć i spełnić ich oczekiwania.

Choć nie mogę dzielić się informacjami dotyczącymi naszej misji czy wartości, które przyświecają naszej firmie, mogę zapewnić, że każdy dzień w Skills In Motion to krok naprzód w dążeniu do doskonałości i innowacji. Nasza historia to nie tylko lata na rynku, ale przede wszystkim ludzie, których rozwój wspieramy, i sukcesy, które wspólnie odnosimy.

Zapraszam do współpracy z Skills In Motion – razem możemy więcej.

Katarzyna Dziadkowska Skills in Motion najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
sprzedaż / zakupy media / pr / reklama / marketing

Oferty pracy Katarzyna Dziadkowska Skills in Motion

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Katarzyna Dziadkowska Skills in Motion

Mapa Katarzyna Dziadkowska Skills in Motion

Siedziba główna

Katarzyna Dziadkowska Skills in Motion poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
Katarzyna Dziadkowska Skills in Motion
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Warszawa

Data aktualizacji: 01.07.2024

Praca Katarzyna Dziadkowska Skills in Motion - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. marketingu (branża artykułów dla dzieci)

    Kids Inspirations Sp. z o.o.
    • 5 000-6 000 zł / mies.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • O nas


      Kids’ Inspirations sp. z o.o. to uznana, szybko rozwijająca się firma działająca w branży artykułów dla dzieci.

      Naszą specjalnością jest dystrybucja starannie wybranych, wysokiej jakości produktów, które gwarantują wartościową i bezpieczną zabawę, zapewniają rozwój zdolności manualnych, poznawczych i kształtują poczucie estetyki dzieci. Zależy nam również, aby nasze produkty były wsparciem dla mam i ojców w codziennych wyzwaniach związanych z rodzicielstwem Zwracamy także uwagę, aby nasze produkty były wytwarzane w sposób jak najbardziej neutralny dla środowiska naturalnego.


      Takie właśnie produkty oferują marki Little Dutch, Auzou, Baby Livia, Barrutoys, La Nina, Swim Essentials, Bebe-Jou, Tiamo oraz Lanco, których jesteśmy wyłącznym dystrybutorem w Polsce.

      Kim są nasi klienci? To właściciele sklepów z zabawkami i akcesoriami dla dzieci na terenie Polski –są to zarówno duże wyspecjalizowane sklepy jak i niewielkie butiki, prowadzone przez ludzi, dla których praca w tej branży jest olbrzymią pasją.

      Chcąc dalej się rozwijać, wykorzystać w pełni potencjał naszych obecnych i przyszłych marek oraz coraz lepiej komunikować się z naszymi klientami, potrzebujemy wzmocnić nasz zespół – w związku z tym poszukujemy osoby na stanowisko SPECJALISTY DS. MARKETINGU.

      Te liczby mogą Ciebie zainteresować:

      • Branża artykułów dla dzieci nieustannie rośnie – 4-5% rok do roku, wartość rynku zabawek wynosi obecnie ok. 3 mld złotych – to powoduje, że nasz biznes jest przewidywalny i stabilny.
      • Kategoria „zabawki i artykuły dziecięce” jest ósmą najpopularniejszą kategorią produktową w Polsce. Zabawki cieszą się większym powodzeniem niż np. urządzenia mobilne, meble i części samochodowe.
      • Nasza firma osiąga rok do roku od 6 już lat dwucyfrowe wzrosty.
      • Rozwijamy portfolio naszych marek, rocznie poszerzamy je o 1-2 marki, koncentrując się na tych, które są spójne z naszą wizją i wartościami.
      • A przede wszystkim cieszymy się dobrymi relacjami z naszymi klientami, z którymi współpracujemy długofalowo i którzy wracają do nas z kolejnymi zamówieniami.

      Nasz proces rekrutacji

      Mamy przygotowany przejrzysty i prosty proces rekrutacji, który będzie przebiegał następująco:

      • zaprosimy Ciebie do wypełnienia krótkiego formularza rekrutacyjnego (10-15min.)
      • spotkamy się na rozmowie online w gronie Ty i rekruter (45-60min.)
      • przekażemy Ci do wykonania zadanie
      • spotkamy się stacjonarnie na drugiej rozmowie w gronie Ty, rekruter i przyszły przełożony, w trakcie której omawiamy przygotowane zadanie (45-60min.)
      • otrzymasz informację zwrotną i ofertę zatrudnienia

      Zakres obowiązków

      Twoja praca:

      Jest to samodzielne stanowisko, na którym powierzymy Tobie zadania związane z:

      • opracowywaniem i wdrażaniem strategii komunikacyjnej z wykorzystaniem mediów społecznościowych
      • przygotowywaniem bieżącej komunikacji w kanałach takich jak Instagram, Facebook, blog firmowy (tworzenie postów, relacji, filmów);
      • tworzeniem treści na firmową stronę www;
      • opracowywaniem materiałów promocyjnych dla klientów hurtowych (materiały POS, reklamy, materiały drukowane, zarządzanie biblioteką zdjęć w Dropbox);
      • bliską współpracą z Działem Handlowym firmy;
      • analizowaniem trendów, poszukiwaniem i wdrażaniem niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych w mediach społecznościowych;
      • koordynacją współpracy z influencerami,
      • przygotowywaniem raportów działań w social media.

      Wymagania

      Tego poszukujemy u Ciebie:

      W przyszłym pracowniku będzie dla nas ważne to, że:

      • podzielasz naszą misję biznesową, czujesz, że się z nią identyfikujesz i bliskie Ci są nasze wartości
      • masz wiedzę lub chcesz się nauczyć naszej branży, potrafisz ciekawie opowiadać o produktach dla dzieci, obecnych trendach – wiesz, gdzie szukać o tym informacji
      • masz „lekkie pióro”, potrafisz pisać dobre, poprawne językowo teksty
      • nie obce jest Tobie tworzenie prostych grafik np. w aplikacji Canva;
      • potrafisz analizować działania w Internecie. np. efekty kampanii w social media, znasz narzędzia np. Google Analytics, Google Search Console
      • znasz komunikatywnie język angielski – pozwoli Ci to korzystać z materiałów marketingowych udostępnionych przez producentów
      • cechuje Ciebie pomysłowość, zaangażowanie w pracę, proaktywność, ale i dobre kompetencje organizacyjne – jesteś uporządkowany i systematyczny
      • lubisz pracować samodzielnie.

      Oferujemy

      Dlaczego warto do nas dołączyć?

      Tobie:

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub inną wybraną umowę o współpracy
      • stałe wynagrodzenie podstawowe
      • elastyczność w kształtowaniu godzin pracy
      • hybrydowy model pracy – nasze biuro mieści się w Warszawie na ul. Wiertniczej i chcielibyśmy spotykać się w nim w zależności od potrzeb, zazwyczaj jest to 2-3 razy w tygodniu
      • „ludzkie” podejście do zarządzania, dbanie o work-life balance
      • wszystkie potrzebne narzędzia pracy
      • pracę w firmie o płaskiej strukturze, niekorporacyjnym podejściu, z ludźmi, dla których ważne są wartości i biznesowa misja – to nie puste słowa! Oprócz tego, że dostarczamy produkty „z duszą”, to angażujemy się w działania CSR, wspierając zabawkami Fundację „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”
      • otwartość na Twoje pomysły, inicjatywę – chcemy zatrudnić Ciebie z uwagi na Twoje kompetencje, wiedzę i prawdziwie korzystać z Twoich rekomendacji.
  • Przedstawiciel handlowy (sprzedaż B2B w branży artykułów dziecięcych)

    Kids Inspirations Sp. z o.o.
    • 6 000-7 000 zł / mies.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • O nas

      Kids’ Inspirations sp. z o.o. to uznana, szybko rozwijająca się firma działająca w branży artykułów dla dzieci.

      Naszą specjalnością jest dystrybucja starannie wybranych, wysokiej jakości produktów, które gwarantują wartościową i bezpieczną zabawę, zapewniają rozwój zdolności manualnych, poznawczych i kształtują poczucie estetyki dzieci. Zależy nam również, aby nasze produkty były wsparciem dla mam i ojców w codziennych wyzwaniach związanych z rodzicielstwem Zwracamy także uwagę, aby nasze produkty były wytwarzane w sposób jak najbardziej neutralny dla środowiska naturalnego.


      Takie właśnie produkty oferują marki Little Dutch, Auzou, Baby Livia, Barrutoys, La Nina, Swim Essentials, Bebe-Jou, Tiamo oraz Lanco, których jesteśmy wyłącznym dystrybutorem w Polsce.

      Kim są nasi klienci? To właściciele sklepów z zabawkami i akcesoriami dla dzieci na terenie Polski –są to zarówno duże wyspecjalizowane sklepy jak i niewielkie butiki, prowadzone przez ludzi, dla których praca w tej branży jest olbrzymią pasją.

      Chcąc dalej się rozwijać, wykorzystać w pełni potencjał naszych obecnych i przyszłych marek oraz coraz lepiej komunikować się z naszymi klientami, potrzebujemy wzmocnić nasz zespół – w związku z tym poszukujemy osoby na stanowisko PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO.


      Te liczby mogą Ciebie zainteresować:

      • Branża artykułów dla dzieci nieustannie rośnie – 4-5% rok do roku, wartość rynku zabawek wynosi obecnie ok. 3 mld złotych – to powoduje, że nasz biznes jest przewidywalny i stabilny.
      • Kategoria „zabawki i artykuły dziecięce” jest ósmą najpopularniejszą kategorią produktową w Polsce. Zabawki cieszą się większym powodzeniem niż np. urządzenia mobilne, meble i części samochodowe.
      • Nasza firma osiąga rok do roku od 6 już lat dwucyfrowe wzrosty.
      • Rozwijamy portfolio naszych marek, rocznie poszerzamy je o 1-2 marki, koncentrując się na tych, które są spójne z naszą wizją i wartościami.
      • A przede wszystkim cieszymy się dobrymi relacjami z naszymi klientami, z którymi współpracujemy długofalowo i którzy wracają do nas z kolejnymi zamówieniami.

      Nasz proces rekrutacji

      Mamy przygotowany przejrzysty i prosty proces rekrutacji, który będzie przebiegał następująco:

      • zaprosimy Ciebie do wypełnienia krótkiego formularza rekrutacyjnego (10-15min.)
      • spotkamy się na rozmowie online w gronie Ty i rekruter (45-60min.)
      • przekażemy Ci do wykonania zadanie
      • spotkamy się stacjonarnie na drugiej rozmowie w gronie Ty, rekruter i przyszły przełożony, w trakcie której omawiamy przygotowane zadanie (45-60min.)
      • otrzymasz informację zwrotną i ofertę zatrudnienia

      Zakres obowiązków

      Twoja praca:


      Jest to samodzielne stanowisko, na którym powierzymy Tobie zadania związane z:

      • współpracą z naszymi klientami na terenie całej Polski – sklepami z artykułami dziecięcymi i zabawkami – prowadzenie prezentacji produktowych, informowanie o ofercie, doradztwo
      • identyfikowaniem i docieraniem do nowych klientów
      • budowaniem u klientów rozpoznawalności naszych marek, realizowaniem celów sprzedażowych związanych z poszczególnymi markami
      • rekomendowaniem działań zwiększających sprzedaż w terenie.


      Wymagania

      Tego poszukujemy u Ciebie:

      • masz doświadczenie w sprzedaży poparte sukcesami i lubisz pracować w tej roli
      • potrafisz bardzo dobrze komunikować się z ludźmi, budować długofalowe relacje oparte na rozumieniu potrzeb
      • znasz i rozumiesz branżę, albo chcesz się jej nauczyć
      • cechuje Ciebie pomysłowość, zaangażowanie w pracę, proaktywność, ale i dobre kompetencje organizacyjne – jesteś uporządkowany i systematyczny
      • w razie trudności skupiasz się na poszukiwaniu możliwych rozwiązań i przedstawiasz swoje rekomendacje
      • lubisz pracować samodzielnie
      • jesteś gotowy do pracy w terenie (cała Polska) i masz prawo jazdy kat. B
      • komunikujesz się w języku angielskim (mile widziane, przyda się w trakcie szkoleń z producentami czy wizyt na zagranicznych targach branżowych)

      Oferujemy

      Dlaczego warto do nas dołączyć?


      Tobie:

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub inną wybraną umowę o współpracy
      • stałe wynagrodzenie podstawowe i premia
      • samodzielną rolę z pracą podzieloną na teren (4 dni w tygodniu) i pracę home office (1 dzień w tygodniu), raz w miesiącu chcielibyśmy spotkać się w naszym biurze w Warszawie
      • wszystkie potrzebne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy, komputer, telefon, budżet niezbędny do realizowania podróży służbowych
      • profesjonalne szkolenia sprzedażowe
      • „ludzkie” podejście do zarządzania, dbanie o work-life balance
      • pracę w firmie o płaskiej strukturze, niekorporacyjnym podejściu, z ludźmi, dla których ważne są wartości i biznesowa misja – to nie puste słowa! Oprócz tego, że dostarczamy produkty „z duszą”, to angażujemy się w działania CSR, wspierając na przykład zabawkami Fundację „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”
      • otwartość na Twoje pomysły, inicjatywę – chcemy zatrudnić Ciebie z uwagi na Twoje kompetencje, wiedzę i prawdziwie korzystać z tego!

Pracodawcy w Poznaniu