Czy to Twoja firma?

Informer Med Sp. z o.o. praca

Poznań

Od ponad dwóch dekad jesteśmy dumnym liderem w dziedzinie sterylizacji i dezynfekcji, z głębokimi korzeniami w sercu Polski, w Poznaniu. Nasza historia rozpoczęła się w 1998 roku i od tego czasu nieustannie rozwijamy naszą ofertę, aby sprostać wymaganiom dynamicznie zmieniającego się rynku medycznego. W Informer Med, zatrudniając między 51 a 200 pracowników, tworzymy innowacyjne rozwiązania, które wspierają pracę szpitali i innych placówek służby zdrowia. Nasze produkty znajdują zastosowanie w ponad 750 szpitalach na terenie Polski, a nasza międzynarodowa obecność rośnie dzięki współpracy z ponad 30 dystrybutorami na całym świecie. Jesteśmy dumni z bycia producentem oraz wyłącznym dystrybutorem renomowanych światowych marek, które pomagają w utrzymaniu najwyższych standardów higieny i bezpieczeństwa. Nasze produkty łączą w sobie najwyższą jakość z konkurencyjnymi cenami, co potwierdza posiadany przez nas certyfikat jakości ISO 9001:2015. Zaangażowanie w dostarczanie kompleksowych rozwiązań jest dla nas kluczowe. Realizujemy inwestycje medyczne "pod klucz", organizujemy szkolenia oraz warsztaty, a także zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Wszystko po to, by nasi klienci mogli skupić się na tym, co najważniejsze – opiece nad pacjentami. Nasza stabilność finansowa i ciągły rozwój są potwierdzone przez prestiżowe nagrody Gazele Biznesu, które otrzymaliśmy jako dowód uznania dla naszej wiarygodności i dynamiki rozwoju. To dla nas nie tylko powód do dumy, ale również motywacja do dalszego doskonalenia naszych produktów i usług. W Informer Med wierzymy, że nasza praca ma realny wpływ na zdrowie i życie ludzi. Dlatego każdego dnia dążymy do doskonałości, aby zapewnić bezpieczeństwo i efektywność, które są niezbędne w medycynie. Zapraszamy do poznania naszej historii i dołączenia do grona zadowolonych klientów i partnerów. Razem możemy tworzyć lepszą przyszłość dla służby zdrowia.

Informer Med Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
inne administracja biurowa / praca biurowa zarządzanie / dyrekcja serwis / montaż

Oferty pracy Informer Med Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Praca Informer Med Sp. z o.o.

Firma najczęściej oferuje

  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość rozwoju osobistego
  • Praca zdalna
  • Przyjazna atmosfera
  • Stabilne warunki zatrudnienia

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024

Mapa Informer Med Sp. z o.o.

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

Informer Med

Kompleksowa realizacja inwestycji medycznych

Informer Med jest liderem w branży sterylizacji i dezynfekcji. Współpracuje z placówkami ochrony zdrowia na całym świecie. Ma ponad 20 letnie doświadczenie w dostarczaniu szpitalom materiałów eksplotacyjnych i sprzętu medycznego najwyższej jakości. Jest jednym z największych dystrybutorów szwajcarskiej marki Belimed. Głównym filarem marki jest kompleksowa obsługa szpitali i poradni, która pozwala na zapewnienie bezpieczeństwa personelowi medycznemu oraz pacjentom w przeprowadzeniu procesów sterylizacji i dezynfekcji. Zajmuje się realizacją inwestycji medycznych z zakresu: centralnych sterylizatorni, zakładów patomorfologii, pracowni endoskopowych oraz bloków operacyjnych. Informer Med zapewnia wsparcie doradcze, projektowe, nadzór na etapie budowy, kompletne wyposażenie sprzętowo-meblowe, dostawę materiałów eksploatacyjnych, szkolenia personelu oraz certyfikowany serwis. Indywidualne podejście do potrzeb każdej placówki sprawia, że proponowane rozwiązania pozwalają na optymalne i efektywne, funkcjonowanie placówek przez długie lata. Firma, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, stworzyła markę STERIM i została producentem materiałów eksploatacyjnych. Produkty marki STERIM powstają w ścisłym reżimie technologicznym, zgodnie z międzynarodowymi normami, są zgłoszone w europejskim systemie MDR. Aby ułatwić dostęp do wiedzy o produktach, przyspieszyć proces decyzyjny, Informer Med rozszerzył działalność o rynek e-commerce, tworząc sklep internetowy sterim.eu. Informer Med zatrudnia Zespół utalentowanych, mądrych, energicznych, pomocnych i kreatywnych ludzi, którzy stawiają klienta w centrum swojego działania.

Siedziba główna
Poznań
Branża
Produkcja sprzętu medycznego

Rok założenia

1998

Liczba pracowników

51-200

Liczba obserwujących

-

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

Informer Med Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Profil firmy:
Informer Med Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Poznań
  2. Bielsko-Biała
  3. Lublin
  4. Włocławek
  5. Ostrów Wielkopolski
  6. Gdańsk
  7. Katowice
  8. Łódź
  9. Olsztyn
  10. Warszawa

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca Informer Med Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Projektant Technologii Medycznej / Architekt

    Informer Med Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Projektant Technologii Medycznej / Architekt


      Twój zakres obowiązków

      • wykonywanie koncepcji aranżacji placówek medycznych z zastosowaniem urządzeń stanowiących ofertę handlową firmy,
      • tworzenie wizualizacji pomieszczeń z uwzględnieniem zaprojektowanych elementów technologii,
      • sporządzanie wykazów wyposażenia wg przygotowywanych koncepcji,
      • sporządzanie wytycznych branżowych dla urządzeń stanowiących ofertę handlową firmy,
      • wykonywanie projektów budowlanych i wykonawczych z zakresu architektury i technologii medycznej,
      • koordynacja międzybranżowa,
      • współpraca z biurami projektowymi, projektantami klientów i projektantami branżowymi,
      • uczestnictwo w procesie realizacji inwestycji,
      • współpraca merytoryczna i formalna z pozostałymi działami firmy.

      Nasze wymagania

      • wykształcenie wyższe kierunkowe (architektura, architektura wnętrz, budownictwo),
      • minimum 2 letnie doświadczenie pracy w biurze projektowym,
      • znajomość zasad i przepisów techniczno-budowlanych,
      • dobra znajomość programu AutoCAD 2D,
      • dobra znajomość programu do modelowania 3D: SketchUp oraz silnika renderującego V-Ray dla SketchUp,
      • znajomość programów pakietu Office (Word, Excel, PowerPoint),
      • znajomość języka angielskiego,
      • bardzo dobra organizacja czasu pracy,
      • otwartość na wyjazdy służbowe,
      • umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie, samodzielność, kreatywność w rozwiązywaniu problemów dotyczących wykonywanej pracy, skrupulatność.
      • uprawnienia budowlane,
      • znajomość specyfiki przepisów dotyczących obiektów służby zdrowia.

      To oferujemy

      • szkolenia wdrożeniowe w celu łatwego i szybkiego osiągnięcia odpowiedniego poziomu wiedzy i umiejętności niezbędnych do realizacji powierzonych zadań,
      • specjalistyczne szkolenia mające na celu ciągły rozwój kompetencji zawodowych,
      • współpracę z międzynarodowymi liderami w zakresie najnowszych technologii medycznych,
      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w profesjonalnej i stabilnej finansowo firmie,
      • pracę w młodym i dynamicznym zespole,
      • możliwości awansu,
      • pracę w biurze w Poznaniu.

      Dziękujemy za nadesłane oferty.


      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami na podstawie otrzymanych aplikacji.


      Aplikacje (CV ze zdjęciem) prosimy przesyłać klikając w przycisk APLIKUJ na dole ogłoszenia.

      Aplikuj

  • Specjalista ds. zamówień publicznych

    Informer Med Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Specjalista ds. zamówień publicznych


      Twój zakres obowiązków

      • bieżące monitorowanie rynku zamówień publicznych,
      • analiza warunków uczestnictwa w postępowaniach przetargowych oraz zapisów SWZ,
      • opracowywanie i składanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
      • nadzór nad aktualnością dokumentacji firmowej niezbędnej do udziału w postępowaniach przetargowych,
      • analiza i raportowanie wyników przetargowych,
      • współpraca merytoryczna i formalna z pozostałymi działami firmy.

      Nasze wymagania

      • doświadczenie zawodowe w pracy w działach administracji,
      • znajomość stosowania przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych,
      • wykształcenie wyższe,
      • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
      • odpowiedzialność, terminowość i systematyczność,
      • umiejętność pracy pod presją czasu,
      • umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie, samodzielność, skrupulatność.

      To oferujemy

      • interesującą i pełną ciekawych wyzwań pracę, dającą satysfakcję oraz możliwość rozwoju zawodowego,
      • szkolenia wdrożeniowe w celu łatwego i szybkiego osiągnięcia odpowiedniego poziomu wiedzy i umiejętności niezbędnych do realizacji powierzonych zadań,
      • specjalistyczne szkolenia mające na celu ciągły rozwój kompetencji zawodowych,
      • współpracę z międzynarodowymi liderami w zakresie najnowszych technologii medycznych,
      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w profesjonalnej i stabilnej finansowo firmie,
      • możliwości awansu,
      • pracę w biurze w Poznaniu.

      Dział Zamówień Publicznych w naszej firmie zajmuje się kompleksową obsługą postępowań przetargowych z zakresu dostaw produktów medycznych, sprzętu medycznego oraz usług oferowanych w jednostkach publicznych na terenie całego kraju.

      Aplikuj

  • Mobilny Inżynier Serwisu

    Informer Med Sp. z o.o.
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Mobilny Inżynier Serwisu


      Twój zakres obowiązków

      • instalacja i montaż sprzętu medycznego w państwowych i prywatnych placówkach służby zdrowia na terenie całego kraju,
      • serwis gwarancyjny- wykonywanie przeglądów w zakresie obowiązujących umów z klientami,
      • wykonywanie diagnoz i szukanie przyczyn awarii,
      • serwis pogwarancyjny - naprawa urządzeń i zapewnienie ciągłości ich pracy,
      • posprzedażowa obsługa klienta - szkolenie użytkowników z obsługi urządzeń, doradztwo w sprawie optymalizacji procesów,
      • telefoniczne wsparcie klienta,
      • przeprowadzanie wizji lokalnych przed instalacją urządzeń,
      • współpraca z innymi Technikami Serwisu oraz Koordynatorami Serwisu,
      • bieżące raportowanie działań serwisowych.

      Nasze wymagania

      • wykształcenie techniczne,
      • doświadczenie w serwisie sprzętu medycznego lub utrzymania ruchu linii technologicznych,
      • umiejętność czytania rysunków technicznych i schematów,
      • znajomość podstawowych zagadnień z dziedziny elektrotechniki, pneumatyki, hydrauliki,
      • znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,
      • bardzo dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie, dyspozycyjność, samodzielność, kreatywność w rozwiązywaniu problemów dotyczących wykonywanej pracy,
      • sprawność fizyczna, wysoka kultura osobista, zmysł estetyki,
      • prawo jazdy kategorii B,
      • gotowość do częstych wyjazdów serwisowych.

      To oferujemy

      • interesującą i pełną ciekawych wyzwań pracę, dającą satysfakcję oraz możliwość rozwoju zawodowego,
      • szkolenia wdrożeniowe w celu łatwego i szybkiego osiągnięcia odpowiedniego poziomu wiedzy i umiejętności niezbędnych do realizacji powierzonych zadań,
      • specjalistyczne szkolenia mające na celu ciągły rozwój kompetencji zawodowych,
      • współpracę z międzynarodowymi liderami w zakresie najnowszych technologii medycznych,
      • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz dodatkowe premie po okresie próbnym uzależnione od jakości i efektów pracy,
      • samochód służbowy, telefon, laptop,
      • inne niezbędne i profesjonalne narzędzia pracy,
      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w profesjonalnej i stabilnej finansowo firmie,
      • możliwości awansu.

      Dziękujemy za nadesłane oferty.


      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami na podstawie otrzymanych aplikacji.


      Aplikacje (CV ze zdjęciem) prosimy przesyłać klikając w przycisk APLIKUJ na dole ogłoszenia.

      Aplikuj

  • Projektant Technologii Medycznej / Architekt

    Informer Med Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Projektant Technologii Medycznej / Architekt


      Twój zakres obowiązków

      • wykonywanie koncepcji aranżacji placówek medycznych z zastosowaniem urządzeń stanowiących ofertę handlową firmy,
      • tworzenie wizualizacji pomieszczeń z uwzględnieniem zaprojektowanych elementów technologii,
      • sporządzanie wykazów wyposażenia wg przygotowywanych koncepcji,
      • sporządzanie wytycznych branżowych dla urządzeń stanowiących ofertę handlową firmy,
      • wykonywanie projektów budowlanych i wykonawczych z zakresu architektury i technologii medycznej,
      • koordynacja międzybranżowa,
      • współpraca z biurami projektowymi, projektantami klientów i projektantami branżowymi,
      • uczestnictwo w procesie realizacji inwestycji,
      • współpraca merytoryczna i formalna z pozostałymi działami firmy.

      Nasze wymagania

      • wykształcenie wyższe kierunkowe (architektura, architektura wnętrz, budownictwo),
      • minimum 2 letnie doświadczenie pracy w biurze projektowym,
      • znajomość zasad i przepisów techniczno-budowlanych,
      • dobra znajomość programu AutoCAD 2D,
      • dobra znajomość programu do modelowania 3D: SketchUp oraz silnika renderującego V-Ray dla SketchUp,
      • znajomość programów pakietu Office (Word, Excel, PowerPoint),
      • znajomość języka angielskiego,
      • bardzo dobra organizacja czasu pracy,
      • otwartość na wyjazdy służbowe,
      • umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie, samodzielność, kreatywność w rozwiązywaniu problemów dotyczących wykonywanej pracy, skrupulatność.
      • uprawnienia budowlane,
      • znajomość specyfiki przepisów dotyczących obiektów służby zdrowia.

      To oferujemy

      • szkolenia wdrożeniowe w celu łatwego i szybkiego osiągnięcia odpowiedniego poziomu wiedzy i umiejętności niezbędnych do realizacji powierzonych zadań,
      • specjalistyczne szkolenia mające na celu ciągły rozwój kompetencji zawodowych,
      • współpracę z międzynarodowymi liderami w zakresie najnowszych technologii medycznych,
      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w profesjonalnej i stabilnej finansowo firmie,
      • pracę w młodym i dynamicznym zespole,
      • możliwości awansu,
      • pracę w biurze w Poznaniu.

      Dziękujemy za nadesłane oferty.


      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami na podstawie otrzymanych aplikacji.


      Aplikacje (CV ze zdjęciem) prosimy przesyłać klikając w przycisk APLIKUJ na dole ogłoszenia.

      Aplikuj

  • Sekretarka / Asystentka Zarządu

    Informer Med Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • prowadzenie sekretariatu,
      • wsparcie zarządu w sprawach organizacyjnych,
      • koordynacja pracy poszczególnych działów,
      • działania administracyjne związane z codziennym funkcjonowaniem firmy,
      • organizacja spotkań firmowych, zebrań, szkoleń i podróży służbowych,
      • przyjmowanie klientów i współpracowników w siedzibie firmy,
      • pisanie, redagowanie i edytowanie listów i pism,
      • zarządzanie terminowym i prawidłowym obiegiem dokumentów,
      • prowadzenie archiwum,
      • zakupy materiałów biurowych,
      • drobne tłumaczenia,
      • przygotowywanie i organizowanie przesyłek listowych i kurierskich.

      Nasze wymagania

      • dobra znajomość języka angielskiego,
      • obsługa komputera i urządzeń biurowych (znajomość programów pakietu MS Office),
      • doskonała organizacja pracy,
      • umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie, samodzielność, kreatywność w rozwiązywaniu problemów dotyczących wykonywanej pracy,
      • bardzo dobra organizacja pracy własnej: terminowość, rzetelność, elastyczność, umiejętność priorytetyzacji i monitorowania przebiegu powierzonych zadań
      • wysoka kultura osobista,
      • komunikatywność.

      To oferujemy

      • interesującą i pełną ciekawych wyzwań pracę, dającą satysfakcję oraz możliwość rozwoju zawodowego,
      • szkolenia wdrożeniowe w celu łatwego i szybkiego osiągnięcia odpowiedniego poziomu wiedzy i umiejętności niezbędnych do realizacji powierzonych zadań,
      • specjalistyczne szkolenia mające na celu ciągły rozwój kompetencji zawodowych,
      • współpracę z międzynarodowymi liderami w zakresie najnowszych technologii medycznych,
      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w profesjonalnej i stabilnej finansowo firmie,
      • możliwości awansu.

      Benefity

      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • zniżki na firmowe produkty i usługi
      • spotkania integracyjne
      • brak dress code’u
      • parking dla pracowników
      • paczki świąteczne

      INFORMER MED SP. Z O.O.

      Firma Informer Med działa od 1998 roku na rynku sprzętu medycznego w Polsce i zagranicą. Jest producentem oraz wyłącznym przedstawicielem wiodących światowych marek sprzętu i technologii medycznych oraz materiałów eksploatacyjnych w obszarach endoskopii, bloku operacyjnego, sterylizacji oraz rozwiązań IT.

      Aplikuj

  • Specjalista ds. zamówień publicznych

    Informer Med Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • bieżące monitorowanie rynku zamówień publicznych,
      • analiza warunków uczestnictwa w postępowaniach przetargowych oraz zapisów SWZ,
      • opracowywanie i składanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
      • nadzór nad aktualnością dokumentacji firmowej niezbędnej do udziału w postępowaniach przetargowych,
      • analiza i raportowanie wyników przetargowych,
      • współpraca merytoryczna i formalna z pozostałymi działami firmy.

      Nasze wymagania

      • doświadczenie zawodowe w pracy w działach administracji,
      • znajomość stosowania przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych,
      • wykształcenie wyższe,
      • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
      • odpowiedzialność, terminowość i systematyczność,
      • umiejętność pracy pod presją czasu,
      • umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie, samodzielność, skrupulatność.

      To oferujemy

      • interesującą i pełną ciekawych wyzwań pracę, dającą satysfakcję oraz możliwość rozwoju zawodowego,
      • szkolenia wdrożeniowe w celu łatwego i szybkiego osiągnięcia odpowiedniego poziomu wiedzy i umiejętności niezbędnych do realizacji powierzonych zadań,
      • specjalistyczne szkolenia mające na celu ciągły rozwój kompetencji zawodowych,
      • współpracę z międzynarodowymi liderami w zakresie najnowszych technologii medycznych,
      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w profesjonalnej i stabilnej finansowo firmie,
      • możliwości awansu,
      • pracę w biurze w Poznaniu.

      Benefity

      • laptop do użytku prywatnego
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • zniżki na firmowe produkty i usługi
      • spotkania integracyjne
      • brak dress code’u
      • parking dla pracowników
      • paczki świąteczne

      Opis stanowiska:

      Dział Zamówień Publicznych w naszej firmie zajmuje się kompleksową obsługą postępowań przetargowych z zakresu dostaw produktów medycznych, sprzętu medycznego oraz usług oferowanych w jednostkach publicznych na terenie całego kraju.

      INFORMER MED SP. Z O.O.

      Firma Informer Med działa od 1998 roku na rynku sprzętu medycznego w Polsce i zagranicą. Jest producentem oraz wyłącznym przedstawicielem wiodących światowych marek sprzętu i technologii medycznych oraz materiałów eksploatacyjnych w obszarach endoskopii, bloku operacyjnego, sterylizacji oraz rozwiązań IT.

      Aplikuj

  • Specjalista ds. zamówień publicznych

    Informer Med Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • bieżące monitorowanie rynku zamówień publicznych,
      • analiza warunków uczestnictwa w postępowaniach przetargowych oraz zapisów SWZ,
      • opracowywanie i składanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
      • nadzór nad aktualnością dokumentacji firmowej niezbędnej do udziału w postępowaniach przetargowych,
      • analiza i raportowanie wyników przetargowych,
      • współpraca merytoryczna i formalna z pozostałymi działami firmy.

      Nasze wymagania

      • doświadczenie zawodowe w pracy w działach administracji,
      • znajomość stosowania przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych,
      • wykształcenie wyższe,
      • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
      • odpowiedzialność, terminowość i systematyczność,
      • umiejętność pracy pod presją czasu,
      • umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie, samodzielność, skrupulatność.

      To oferujemy

      • interesującą i pełną ciekawych wyzwań pracę, dającą satysfakcję oraz możliwość rozwoju zawodowego,
      • szkolenia wdrożeniowe w celu łatwego i szybkiego osiągnięcia odpowiedniego poziomu wiedzy i umiejętności niezbędnych do realizacji powierzonych zadań,
      • specjalistyczne szkolenia mające na celu ciągły rozwój kompetencji zawodowych,
      • współpracę z międzynarodowymi liderami w zakresie najnowszych technologii medycznych,
      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w profesjonalnej i stabilnej finansowo firmie,
      • możliwości awansu,
      • pracę w biurze w Poznaniu.

      Benefity

      • laptop do użytku prywatnego
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • zniżki na firmowe produkty i usługi
      • spotkania integracyjne
      • brak dress code’u
      • parking dla pracowników
      • paczki świąteczne

      Opis stanowiska:

      Dział Zamówień Publicznych w naszej firmie zajmuje się kompleksową obsługą postępowań przetargowych z zakresu dostaw produktów medycznych, sprzętu medycznego oraz usług oferowanych w jednostkach publicznych na terenie całego kraju.

      INFORMER MED SP. Z O.O.

      Firma Informer Med działa od 1998 roku na rynku sprzętu medycznego w Polsce i zagranicą. Jest producentem oraz wyłącznym przedstawicielem wiodących światowych marek sprzętu i technologii medycznych oraz materiałów eksploatacyjnych w obszarach endoskopii, bloku operacyjnego, sterylizacji oraz rozwiązań IT.

      Aplikuj

  • Projektant

    Informer Med Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • wykonywanie koncepcji architektonicznych z zastosowaniem urządzeń stanowiących ofertę handlową firmy,
      • przygotowywanie rysunków wykonawczych,
      • opracowywanie rysunków technicznych,
      • współpraca z biurami projektowymi, projektantami klientów i projektantami branżowymi,
      • sporządzenie wykazów wyposażenia wg przygotowywanych koncepcji,
      • tworzenie wizualizacji pomieszczeń z uwzględnieniem zaprojektowanych elementów technologii,
      • uczestnictwo w realizacji inwestycji (na terenie całego kraju),
      • uczestnictwo w radach budowy (na terenie całego kraju),
      • przygotowywanie i przeprowadzanie odbiorów (na terenie całego kraju),
      • współpraca merytoryczna i formalna z pozostałymi działami firmy.

      Nasze wymagania

      • umiejętności projektowe,
      • uprawnienia budowlane,
      • minimum 2 letnie doświadczenie pracy w biurze projektowym
      • znajomość zasad i przepisów techniczno-budowlanych,
      • dobra znajomość programu AutoCAD 2D,
      • dobra znajomość programu do modelowania 3D: SketchUp oraz silnika renderującego V-Ray dla SketchUp,
      • znajomość programów pakietu Office (Word, Excel, PowerPoint),
      • znajomość języka angielskiego,
      • bardzo dobra organizacja czasu pracy,
      • umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie, samodzielność, kreatywność w rozwiązywaniu problemów dotyczących wykonywanej pracy, skrupulatność.

      Mile widziane

      • znajomość specyfiki przepisów dotyczących obiektów służby zdrowia.

      To oferujemy

      • szkolenia wdrożeniowe w celu łatwego i szybkiego osiągnięcia odpowiedniego poziomu wiedzy i umiejętności niezbędnych do realizacji powierzonych zadań,
      • specjalistyczne szkolenia mające na celu ciągły rozwój kompetencji zawodowych,
      • współpracę z międzynarodowymi liderami w zakresie najnowszych technologii medycznych,
      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w profesjonalnej i stabilnej finansowo firmie,
      • możliwości awansu.

      Benefity

      • laptop do użytku prywatnego
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • zniżki na firmowe produkty i usługi
      • spotkania integracyjne
      • brak dress code’u
      • parking dla pracowników
      • paczki świąteczne

      Dziękujemy za nadesłane oferty.


      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami na podstawie otrzymanych aplikacji.


      Aplikacje (CV ze zdjęciem) prosimy przesyłać klikając w przycisk APLIKUJ na dole ogłoszenia.

      INFORMER MED SP. Z O.O.

      Firma Informer Med działa od 1998 roku na rynku sprzętu medycznego w Polsce i zagranicą. Jest producentem oraz wyłącznym przedstawicielem wiodących światowych marek sprzętu i technologii medycznych oraz materiałów eksploatacyjnych w obszarach endoskopii, bloku operacyjnego, sterylizacji oraz rozwiązań IT.

      Aplikuj

  • Projektant

    Informer Med Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • wykonywanie koncepcji architektonicznych z zastosowaniem urządzeń stanowiących ofertę handlową firmy,
      • przygotowywanie rysunków wykonawczych,
      • opracowywanie rysunków technicznych,
      • współpraca z biurami projektowymi, projektantami klientów i projektantami branżowymi,
      • sporządzenie wykazów wyposażenia wg przygotowywanych koncepcji,
      • tworzenie wizualizacji pomieszczeń z uwzględnieniem zaprojektowanych elementów technologii,
      • uczestnictwo w realizacji inwestycji (na terenie całego kraju),
      • uczestnictwo w radach budowy (na terenie całego kraju),
      • przygotowywanie i przeprowadzanie odbiorów (na terenie całego kraju),
      • współpraca merytoryczna i formalna z pozostałymi działami firmy.

      Nasze wymagania

      • umiejętności projektowe,
      • uprawnienia budowlane,
      • minimum 2 letnie doświadczenie pracy w biurze projektowym
      • znajomość zasad i przepisów techniczno-budowlanych,
      • dobra znajomość programu AutoCAD 2D,
      • dobra znajomość programu do modelowania 3D: SketchUp oraz silnika renderującego V-Ray dla SketchUp,
      • znajomość programów pakietu Office (Word, Excel, PowerPoint),
      • znajomość języka angielskiego,
      • bardzo dobra organizacja czasu pracy,
      • umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie, samodzielność, kreatywność w rozwiązywaniu problemów dotyczących wykonywanej pracy, skrupulatność.

      Mile widziane

      • znajomość specyfiki przepisów dotyczących obiektów służby zdrowia.

      To oferujemy

      • szkolenia wdrożeniowe w celu łatwego i szybkiego osiągnięcia odpowiedniego poziomu wiedzy i umiejętności niezbędnych do realizacji powierzonych zadań,
      • specjalistyczne szkolenia mające na celu ciągły rozwój kompetencji zawodowych,
      • współpracę z międzynarodowymi liderami w zakresie najnowszych technologii medycznych,
      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w profesjonalnej i stabilnej finansowo firmie,
      • możliwości awansu.

      Benefity

      • laptop do użytku prywatnego
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • zniżki na firmowe produkty i usługi
      • spotkania integracyjne
      • brak dress code’u
      • parking dla pracowników
      • paczki świąteczne

      Dziękujemy za nadesłane oferty.


      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami na podstawie otrzymanych aplikacji.


      Aplikacje (CV ze zdjęciem) prosimy przesyłać klikając w przycisk APLIKUJ na dole ogłoszenia.

      INFORMER MED SP. Z O.O.

      Firma Informer Med działa od 1998 roku na rynku sprzętu medycznego w Polsce i zagranicą. Jest producentem oraz wyłącznym przedstawicielem wiodących światowych marek sprzętu i technologii medycznych oraz materiałów eksploatacyjnych w obszarach endoskopii, bloku operacyjnego, sterylizacji oraz rozwiązań IT.

      Aplikuj

  • Serwisant ds. pomocniczego sprzętu medycznego / Monter

    Informer Med Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • naprawy pomocniczego sprzętu medycznego typu zgrzewarki, dekontaminatory w siedzibie firmy oraz u klienta,
      • wsparcie techniczne dla użytkowników,
      • pomoc przy montażu i instalacja sprzętu medycznego w państwowych i prywatnych placówkach służby zdrowia na terenie całej Polski,
      • wsparcie inżynierów serwisu w wykonywanych czynnościach gwarancyjnych i pogwarancyjnych,
      • pomoc przy demonstracji sprzętu przez dział sprzedaży.

      Nasze wymagania

      • zmysł techniczny,
      • znajomość podstawowych zagadnień z dziedziny instalacji wod – kan oraz elektrycznych
      • umiejętność czytania rysunków technicznych, schematów,
      • bardzo dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie, dyspozycyjność, samodzielność, kreatywność w rozwiązywaniu problemów dotyczących wykonywanej pracy,
      • podstawowa znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego,
      • prawo jazdy kategorii B,
      • gotowość do częstych wyjazdów serwisowych na terenie całego kraju,
      • sprawność fizyczna, wysoka kultura osobista, zmysł estetyki.

      Mile widziane

      • wykształcenie techniczne,
      • doświadczenie w serwisie sprzętu medycznego lub utrzymania ruchu linii technologicznych.

      To oferujemy

      • interesującą i pełną ciekawych wyzwań pracę, dającą satysfakcję oraz możliwość rozwoju zawodowego,
      • szkolenia wdrożeniowe w celu łatwego i szybkiego osiągnięcia odpowiedniego poziomu wiedzy i umiejętności niezbędnych do realizacji powierzonych zadań,
      • specjalistyczne szkolenia mające na celu ciągły rozwój kompetencji zawodowych,·współpracę z międzynarodowymi liderami w zakresie najnowszych technologii medycznych,
      • samochód służbowy do dyspozycji podczas delegacji, telefon,
      • inne niezbędne i profesjonalne narzędzia pracy,
      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w profesjonalnej i stabilnej finansowo firmie,
      • możliwości awansu.

      Benefity

      • laptop do użytku prywatnego
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • zniżki na firmowe produkty i usługi
      • służbowy telefon do użytku prywatnego
      • brak dress code’u
      • paczki świąteczne

      Dziękujemy za nadesłane oferty.


      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami na podstawie otrzymanych aplikacji.


      Aplikacje (CV ze zdjęciem) prosimy przesyłać klikając w przycisk APLIKUJ na dole ogłoszenia.

      INFORMER MED SP. Z O.O.

      Firma Informer Med działa od 1998 roku na rynku sprzętu medycznego w Polsce i zagranicą. Jest producentem oraz wyłącznym przedstawicielem wiodących światowych marek sprzętu i technologii medycznych oraz materiałów eksploatacyjnych w obszarach endoskopii, bloku operacyjnego, sterylizacji oraz rozwiązań IT.

      Aplikuj

  • Serwisant ds. pomocniczego sprzętu medycznego / Monter

    Informer Med Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • naprawy pomocniczego sprzętu medycznego typu zgrzewarki, dekontaminatory w siedzibie firmy oraz u klienta,
      • wsparcie techniczne dla użytkowników,
      • pomoc przy montażu i instalacja sprzętu medycznego w państwowych i prywatnych placówkach służby zdrowia na terenie całej Polski,
      • wsparcie inżynierów serwisu w wykonywanych czynnościach gwarancyjnych i pogwarancyjnych,
      • pomoc przy demonstracji sprzętu przez dział sprzedaży.

      Nasze wymagania

      • zmysł techniczny,
      • znajomość podstawowych zagadnień z dziedziny instalacji wod – kan oraz elektrycznych
      • umiejętność czytania rysunków technicznych, schematów,
      • bardzo dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie, dyspozycyjność, samodzielność, kreatywność w rozwiązywaniu problemów dotyczących wykonywanej pracy,
      • podstawowa znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego,
      • prawo jazdy kategorii B,
      • gotowość do częstych wyjazdów serwisowych na terenie całego kraju,
      • sprawność fizyczna, wysoka kultura osobista, zmysł estetyki.

      Mile widziane

      • wykształcenie techniczne,
      • doświadczenie w serwisie sprzętu medycznego lub utrzymania ruchu linii technologicznych.

      To oferujemy

      • interesującą i pełną ciekawych wyzwań pracę, dającą satysfakcję oraz możliwość rozwoju zawodowego,
      • szkolenia wdrożeniowe w celu łatwego i szybkiego osiągnięcia odpowiedniego poziomu wiedzy i umiejętności niezbędnych do realizacji powierzonych zadań,
      • specjalistyczne szkolenia mające na celu ciągły rozwój kompetencji zawodowych,·współpracę z międzynarodowymi liderami w zakresie najnowszych technologii medycznych,
      • samochód służbowy do dyspozycji podczas delegacji, telefon,
      • inne niezbędne i profesjonalne narzędzia pracy,
      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w profesjonalnej i stabilnej finansowo firmie,
      • możliwości awansu.

      Benefity

      • laptop do użytku prywatnego
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • zniżki na firmowe produkty i usługi
      • służbowy telefon do użytku prywatnego
      • brak dress code’u
      • paczki świąteczne

      Dziękujemy za nadesłane oferty.


      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami na podstawie otrzymanych aplikacji.


      Aplikacje (CV ze zdjęciem) prosimy przesyłać klikając w przycisk APLIKUJ na dole ogłoszenia.

      INFORMER MED SP. Z O.O.

      Firma Informer Med działa od 1998 roku na rynku sprzętu medycznego w Polsce i zagranicą. Jest producentem oraz wyłącznym przedstawicielem wiodących światowych marek sprzętu i technologii medycznych oraz materiałów eksploatacyjnych w obszarach endoskopii, bloku operacyjnego, sterylizacji oraz rozwiązań IT.

      Aplikuj

Pracodawcy w Poznaniu i okolicy