Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Informer Med Sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Od ponad dwóch dekad jesteśmy dumnym liderem w dziedzinie sterylizacji i dezynfekcji, z głębokimi korzeniami w sercu Polski, w Poznaniu. Nasza historia rozpoczęła się w 1998 roku i od tego czasu nieustannie rozwijamy naszą ofertę, aby sprostać wymaganiom dynamicznie zmieniającego się rynku medycznego. W Informer Med, zatrudniając między 51 a 200 pracowników, tworzymy innowacyjne rozwiązania, które wspierają pracę szpitali i innych placówek służby zdrowia. Nasze produkty znajdują zastosowanie w ponad 750 szpitalach na terenie Polski, a nasza międzynarodowa obecność rośnie dzięki współpracy z ponad 30 dystrybutorami na całym świecie. Jesteśmy dumni z bycia producentem oraz wyłącznym dystrybutorem renomowanych światowych marek, które pomagają w utrzymaniu najwyższych standardów higieny i bezpieczeństwa. Nasze produkty łączą w sobie najwyższą jakość z konkurencyjnymi cenami, co potwierdza posiadany przez nas certyfikat jakości ISO 9001:2015. Zaangażowanie w dostarczanie kompleksowych rozwiązań jest dla nas kluczowe. Realizujemy inwestycje medyczne "pod klucz", organizujemy szkolenia oraz warsztaty, a także zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Wszystko po to, by nasi klienci mogli skupić się na tym, co najważniejsze – opiece nad pacjentami. Nasza stabilność finansowa i ciągły rozwój są potwierdzone przez prestiżowe nagrody Gazele Biznesu, które otrzymaliśmy jako dowód uznania dla naszej wiarygodności i dynamiki rozwoju. To dla nas nie tylko powód do dumy, ale również motywacja do dalszego doskonalenia naszych produktów i usług. W Informer Med wierzymy, że nasza praca ma realny wpływ na zdrowie i życie ludzi. Dlatego każdego dnia dążymy do doskonałości, aby zapewnić bezpieczeństwo i efektywność, które są niezbędne w medycynie. Zapraszamy do poznania naszej historii i dołączenia do grona zadowolonych klientów i partnerów. Razem możemy tworzyć lepszą przyszłość dla służby zdrowia.
inne administracja biurowa / praca biurowa zarządzanie / dyrekcja serwis / montaż
Oferty pracy Informer Med Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Praca Informer Med Sp. z o.o.
Firma najczęściej oferuje
-
Elastyczny czas pracy
-
Możliwość rozwoju osobistego
-
Praca zdalna
-
Przyjazna atmosfera
-
Stabilne warunki zatrudnienia
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024
Mapa Informer Med Sp. z o.o.
Siedziba główna
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
Kompleksowa realizacja inwestycji medycznych
Informer Med jest liderem w branży sterylizacji i dezynfekcji. Współpracuje z placówkami ochrony zdrowia na całym świecie. Ma ponad 20 letnie doświadczenie w dostarczaniu szpitalom materiałów eksplotacyjnych i sprzętu medycznego najwyższej jakości. Jest jednym z największych dystrybutorów szwajcarskiej marki Belimed. Głównym filarem marki jest kompleksowa obsługa szpitali i poradni, która pozwala na zapewnienie bezpieczeństwa personelowi medycznemu oraz pacjentom w przeprowadzeniu procesów sterylizacji i dezynfekcji. Zajmuje się realizacją inwestycji medycznych z zakresu: centralnych sterylizatorni, zakładów patomorfologii, pracowni endoskopowych oraz bloków operacyjnych. Informer Med zapewnia wsparcie doradcze, projektowe, nadzór na etapie budowy, kompletne wyposażenie sprzętowo-meblowe, dostawę materiałów eksploatacyjnych, szkolenia personelu oraz certyfikowany serwis. Indywidualne podejście do potrzeb każdej placówki sprawia, że proponowane rozwiązania pozwalają na optymalne i efektywne, funkcjonowanie placówek przez długie lata. Firma, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, stworzyła markę STERIM i została producentem materiałów eksploatacyjnych. Produkty marki STERIM powstają w ścisłym reżimie technologicznym, zgodnie z międzynarodowymi normami, są zgłoszone w europejskim systemie MDR. Aby ułatwić dostęp do wiedzy o produktach, przyspieszyć proces decyzyjny, Informer Med rozszerzył działalność o rynek e-commerce, tworząc sklep internetowy sterim.eu. Informer Med zatrudnia Zespół utalentowanych, mądrych, energicznych, pomocnych i kreatywnych ludzi, którzy stawiają klienta w centrum swojego działania.
- Siedziba główna
- Poznań
- Branża
- Produkcja sprzętu medycznego
Rok założenia
1998
Liczba pracowników
51-200
Liczba obserwujących
-
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach
Informer Med Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach
Profil firmy:
Informer Med Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Poznań
- Bielsko-Biała
- Lublin
- Włocławek
- Ostrów Wielkopolski
- Gdańsk
- Katowice
- Łódź
- Olsztyn
- Warszawa
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca Informer Med Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Projektant Technologii Medycznej / Architekt
Informer Med Sp. z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Projektant Technologii Medycznej / Architekt
Twój zakres obowiązków
- wykonywanie koncepcji aranżacji placówek medycznych z zastosowaniem urządzeń stanowiących ofertę handlową firmy,
- tworzenie wizualizacji pomieszczeń z uwzględnieniem zaprojektowanych elementów technologii,
- sporządzanie wykazów wyposażenia wg przygotowywanych koncepcji,
- sporządzanie wytycznych branżowych dla urządzeń stanowiących ofertę handlową firmy,
- wykonywanie projektów budowlanych i wykonawczych z zakresu architektury i technologii medycznej,
- koordynacja międzybranżowa,
- współpraca z biurami projektowymi, projektantami klientów i projektantami branżowymi,
- uczestnictwo w procesie realizacji inwestycji,
- współpraca merytoryczna i formalna z pozostałymi działami firmy.
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe kierunkowe (architektura, architektura wnętrz, budownictwo),
- minimum 2 letnie doświadczenie pracy w biurze projektowym,
- znajomość zasad i przepisów techniczno-budowlanych,
- dobra znajomość programu AutoCAD 2D,
- dobra znajomość programu do modelowania 3D: SketchUp oraz silnika renderującego V-Ray dla SketchUp,
- znajomość programów pakietu Office (Word, Excel, PowerPoint),
- znajomość języka angielskiego,
- bardzo dobra organizacja czasu pracy,
- otwartość na wyjazdy służbowe,
- umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie, samodzielność, kreatywność w rozwiązywaniu problemów dotyczących wykonywanej pracy, skrupulatność.
- uprawnienia budowlane,
- znajomość specyfiki przepisów dotyczących obiektów służby zdrowia.
To oferujemy
- szkolenia wdrożeniowe w celu łatwego i szybkiego osiągnięcia odpowiedniego poziomu wiedzy i umiejętności niezbędnych do realizacji powierzonych zadań,
- specjalistyczne szkolenia mające na celu ciągły rozwój kompetencji zawodowych,
- współpracę z międzynarodowymi liderami w zakresie najnowszych technologii medycznych,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w profesjonalnej i stabilnej finansowo firmie,
- pracę w młodym i dynamicznym zespole,
- możliwości awansu,
- pracę w biurze w Poznaniu.
Dziękujemy za nadesłane oferty.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami na podstawie otrzymanych aplikacji.
Aplikacje (CV ze zdjęciem) prosimy przesyłać klikając w przycisk APLIKUJ na dole ogłoszenia.
Aplikuj
-
Specjalista ds. zamówień publicznych
Informer Med Sp. z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. zamówień publicznych
Twój zakres obowiązków
- bieżące monitorowanie rynku zamówień publicznych,
- analiza warunków uczestnictwa w postępowaniach przetargowych oraz zapisów SWZ,
- opracowywanie i składanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
- nadzór nad aktualnością dokumentacji firmowej niezbędnej do udziału w postępowaniach przetargowych,
- analiza i raportowanie wyników przetargowych,
- współpraca merytoryczna i formalna z pozostałymi działami firmy.
Nasze wymagania
- doświadczenie zawodowe w pracy w działach administracji,
- znajomość stosowania przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych,
- wykształcenie wyższe,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- odpowiedzialność, terminowość i systematyczność,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie, samodzielność, skrupulatność.
To oferujemy
- interesującą i pełną ciekawych wyzwań pracę, dającą satysfakcję oraz możliwość rozwoju zawodowego,
- szkolenia wdrożeniowe w celu łatwego i szybkiego osiągnięcia odpowiedniego poziomu wiedzy i umiejętności niezbędnych do realizacji powierzonych zadań,
- specjalistyczne szkolenia mające na celu ciągły rozwój kompetencji zawodowych,
- współpracę z międzynarodowymi liderami w zakresie najnowszych technologii medycznych,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w profesjonalnej i stabilnej finansowo firmie,
- możliwości awansu,
- pracę w biurze w Poznaniu.
Dział Zamówień Publicznych w naszej firmie zajmuje się kompleksową obsługą postępowań przetargowych z zakresu dostaw produktów medycznych, sprzętu medycznego oraz usług oferowanych w jednostkach publicznych na terenie całego kraju.
Aplikuj
-
Mobilny Inżynier Serwisu
Informer Med Sp. z o.o.- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Mobilny Inżynier Serwisu
Twój zakres obowiązków
- instalacja i montaż sprzętu medycznego w państwowych i prywatnych placówkach służby zdrowia na terenie całego kraju,
- serwis gwarancyjny- wykonywanie przeglądów w zakresie obowiązujących umów z klientami,
- wykonywanie diagnoz i szukanie przyczyn awarii,
- serwis pogwarancyjny - naprawa urządzeń i zapewnienie ciągłości ich pracy,
- posprzedażowa obsługa klienta - szkolenie użytkowników z obsługi urządzeń, doradztwo w sprawie optymalizacji procesów,
- telefoniczne wsparcie klienta,
- przeprowadzanie wizji lokalnych przed instalacją urządzeń,
- współpraca z innymi Technikami Serwisu oraz Koordynatorami Serwisu,
- bieżące raportowanie działań serwisowych.
Nasze wymagania
- wykształcenie techniczne,
- doświadczenie w serwisie sprzętu medycznego lub utrzymania ruchu linii technologicznych,
- umiejętność czytania rysunków technicznych i schematów,
- znajomość podstawowych zagadnień z dziedziny elektrotechniki, pneumatyki, hydrauliki,
- znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,
- bardzo dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie, dyspozycyjność, samodzielność, kreatywność w rozwiązywaniu problemów dotyczących wykonywanej pracy,
- sprawność fizyczna, wysoka kultura osobista, zmysł estetyki,
- prawo jazdy kategorii B,
- gotowość do częstych wyjazdów serwisowych.
To oferujemy
- interesującą i pełną ciekawych wyzwań pracę, dającą satysfakcję oraz możliwość rozwoju zawodowego,
- szkolenia wdrożeniowe w celu łatwego i szybkiego osiągnięcia odpowiedniego poziomu wiedzy i umiejętności niezbędnych do realizacji powierzonych zadań,
- specjalistyczne szkolenia mające na celu ciągły rozwój kompetencji zawodowych,
- współpracę z międzynarodowymi liderami w zakresie najnowszych technologii medycznych,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz dodatkowe premie po okresie próbnym uzależnione od jakości i efektów pracy,
- samochód służbowy, telefon, laptop,
- inne niezbędne i profesjonalne narzędzia pracy,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w profesjonalnej i stabilnej finansowo firmie,
- możliwości awansu.
Dziękujemy za nadesłane oferty.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami na podstawie otrzymanych aplikacji.
Aplikacje (CV ze zdjęciem) prosimy przesyłać klikając w przycisk APLIKUJ na dole ogłoszenia.
Aplikuj
-
Projektant Technologii Medycznej / Architekt
Informer Med Sp. z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Projektant Technologii Medycznej / Architekt
Twój zakres obowiązków
- wykonywanie koncepcji aranżacji placówek medycznych z zastosowaniem urządzeń stanowiących ofertę handlową firmy,
- tworzenie wizualizacji pomieszczeń z uwzględnieniem zaprojektowanych elementów technologii,
- sporządzanie wykazów wyposażenia wg przygotowywanych koncepcji,
- sporządzanie wytycznych branżowych dla urządzeń stanowiących ofertę handlową firmy,
- wykonywanie projektów budowlanych i wykonawczych z zakresu architektury i technologii medycznej,
- koordynacja międzybranżowa,
- współpraca z biurami projektowymi, projektantami klientów i projektantami branżowymi,
- uczestnictwo w procesie realizacji inwestycji,
- współpraca merytoryczna i formalna z pozostałymi działami firmy.
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe kierunkowe (architektura, architektura wnętrz, budownictwo),
- minimum 2 letnie doświadczenie pracy w biurze projektowym,
- znajomość zasad i przepisów techniczno-budowlanych,
- dobra znajomość programu AutoCAD 2D,
- dobra znajomość programu do modelowania 3D: SketchUp oraz silnika renderującego V-Ray dla SketchUp,
- znajomość programów pakietu Office (Word, Excel, PowerPoint),
- znajomość języka angielskiego,
- bardzo dobra organizacja czasu pracy,
- otwartość na wyjazdy służbowe,
- umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie, samodzielność, kreatywność w rozwiązywaniu problemów dotyczących wykonywanej pracy, skrupulatność.
- uprawnienia budowlane,
- znajomość specyfiki przepisów dotyczących obiektów służby zdrowia.
To oferujemy
- szkolenia wdrożeniowe w celu łatwego i szybkiego osiągnięcia odpowiedniego poziomu wiedzy i umiejętności niezbędnych do realizacji powierzonych zadań,
- specjalistyczne szkolenia mające na celu ciągły rozwój kompetencji zawodowych,
- współpracę z międzynarodowymi liderami w zakresie najnowszych technologii medycznych,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w profesjonalnej i stabilnej finansowo firmie,
- pracę w młodym i dynamicznym zespole,
- możliwości awansu,
- pracę w biurze w Poznaniu.
Dziękujemy za nadesłane oferty.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami na podstawie otrzymanych aplikacji.
Aplikacje (CV ze zdjęciem) prosimy przesyłać klikając w przycisk APLIKUJ na dole ogłoszenia.
Aplikuj
-
Sekretarka / Asystentka Zarządu
Informer Med Sp. z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- prowadzenie sekretariatu,
- wsparcie zarządu w sprawach organizacyjnych,
- koordynacja pracy poszczególnych działów,
- działania administracyjne związane z codziennym funkcjonowaniem firmy,
- organizacja spotkań firmowych, zebrań, szkoleń i podróży służbowych,
- przyjmowanie klientów i współpracowników w siedzibie firmy,
- pisanie, redagowanie i edytowanie listów i pism,
- zarządzanie terminowym i prawidłowym obiegiem dokumentów,
- prowadzenie archiwum,
- zakupy materiałów biurowych,
- drobne tłumaczenia,
- przygotowywanie i organizowanie przesyłek listowych i kurierskich.
Nasze wymagania
- dobra znajomość języka angielskiego,
- obsługa komputera i urządzeń biurowych (znajomość programów pakietu MS Office),
- doskonała organizacja pracy,
- umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie, samodzielność, kreatywność w rozwiązywaniu problemów dotyczących wykonywanej pracy,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej: terminowość, rzetelność, elastyczność, umiejętność priorytetyzacji i monitorowania przebiegu powierzonych zadań
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność.
To oferujemy
- interesującą i pełną ciekawych wyzwań pracę, dającą satysfakcję oraz możliwość rozwoju zawodowego,
- szkolenia wdrożeniowe w celu łatwego i szybkiego osiągnięcia odpowiedniego poziomu wiedzy i umiejętności niezbędnych do realizacji powierzonych zadań,
- specjalistyczne szkolenia mające na celu ciągły rozwój kompetencji zawodowych,
- współpracę z międzynarodowymi liderami w zakresie najnowszych technologii medycznych,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w profesjonalnej i stabilnej finansowo firmie,
- możliwości awansu.
Benefity
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- parking dla pracowników
- paczki świąteczne
INFORMER MED SP. Z O.O.
Firma Informer Med działa od 1998 roku na rynku sprzętu medycznego w Polsce i zagranicą. Jest producentem oraz wyłącznym przedstawicielem wiodących światowych marek sprzętu i technologii medycznych oraz materiałów eksploatacyjnych w obszarach endoskopii, bloku operacyjnego, sterylizacji oraz rozwiązań IT.
Aplikuj
-
Specjalista ds. zamówień publicznych
Informer Med Sp. z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- bieżące monitorowanie rynku zamówień publicznych,
- analiza warunków uczestnictwa w postępowaniach przetargowych oraz zapisów SWZ,
- opracowywanie i składanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
- nadzór nad aktualnością dokumentacji firmowej niezbędnej do udziału w postępowaniach przetargowych,
- analiza i raportowanie wyników przetargowych,
- współpraca merytoryczna i formalna z pozostałymi działami firmy.
Nasze wymagania
- doświadczenie zawodowe w pracy w działach administracji,
- znajomość stosowania przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych,
- wykształcenie wyższe,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- odpowiedzialność, terminowość i systematyczność,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie, samodzielność, skrupulatność.
To oferujemy
- interesującą i pełną ciekawych wyzwań pracę, dającą satysfakcję oraz możliwość rozwoju zawodowego,
- szkolenia wdrożeniowe w celu łatwego i szybkiego osiągnięcia odpowiedniego poziomu wiedzy i umiejętności niezbędnych do realizacji powierzonych zadań,
- specjalistyczne szkolenia mające na celu ciągły rozwój kompetencji zawodowych,
- współpracę z międzynarodowymi liderami w zakresie najnowszych technologii medycznych,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w profesjonalnej i stabilnej finansowo firmie,
- możliwości awansu,
- pracę w biurze w Poznaniu.
Benefity
- laptop do użytku prywatnego
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- parking dla pracowników
- paczki świąteczne
Opis stanowiska:
Dział Zamówień Publicznych w naszej firmie zajmuje się kompleksową obsługą postępowań przetargowych z zakresu dostaw produktów medycznych, sprzętu medycznego oraz usług oferowanych w jednostkach publicznych na terenie całego kraju.
INFORMER MED SP. Z O.O.
Firma Informer Med działa od 1998 roku na rynku sprzętu medycznego w Polsce i zagranicą. Jest producentem oraz wyłącznym przedstawicielem wiodących światowych marek sprzętu i technologii medycznych oraz materiałów eksploatacyjnych w obszarach endoskopii, bloku operacyjnego, sterylizacji oraz rozwiązań IT.
Aplikuj
-
Specjalista ds. zamówień publicznych
Informer Med Sp. z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- bieżące monitorowanie rynku zamówień publicznych,
- analiza warunków uczestnictwa w postępowaniach przetargowych oraz zapisów SWZ,
- opracowywanie i składanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
- nadzór nad aktualnością dokumentacji firmowej niezbędnej do udziału w postępowaniach przetargowych,
- analiza i raportowanie wyników przetargowych,
- współpraca merytoryczna i formalna z pozostałymi działami firmy.
Nasze wymagania
- doświadczenie zawodowe w pracy w działach administracji,
- znajomość stosowania przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych,
- wykształcenie wyższe,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- odpowiedzialność, terminowość i systematyczność,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie, samodzielność, skrupulatność.
To oferujemy
- interesującą i pełną ciekawych wyzwań pracę, dającą satysfakcję oraz możliwość rozwoju zawodowego,
- szkolenia wdrożeniowe w celu łatwego i szybkiego osiągnięcia odpowiedniego poziomu wiedzy i umiejętności niezbędnych do realizacji powierzonych zadań,
- specjalistyczne szkolenia mające na celu ciągły rozwój kompetencji zawodowych,
- współpracę z międzynarodowymi liderami w zakresie najnowszych technologii medycznych,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w profesjonalnej i stabilnej finansowo firmie,
- możliwości awansu,
- pracę w biurze w Poznaniu.
Benefity
- laptop do użytku prywatnego
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- parking dla pracowników
- paczki świąteczne
Opis stanowiska:
Dział Zamówień Publicznych w naszej firmie zajmuje się kompleksową obsługą postępowań przetargowych z zakresu dostaw produktów medycznych, sprzętu medycznego oraz usług oferowanych w jednostkach publicznych na terenie całego kraju.
INFORMER MED SP. Z O.O.
Firma Informer Med działa od 1998 roku na rynku sprzętu medycznego w Polsce i zagranicą. Jest producentem oraz wyłącznym przedstawicielem wiodących światowych marek sprzętu i technologii medycznych oraz materiałów eksploatacyjnych w obszarach endoskopii, bloku operacyjnego, sterylizacji oraz rozwiązań IT.
Aplikuj
-
Projektant
Informer Med Sp. z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- wykonywanie koncepcji architektonicznych z zastosowaniem urządzeń stanowiących ofertę handlową firmy,
- przygotowywanie rysunków wykonawczych,
- opracowywanie rysunków technicznych,
- współpraca z biurami projektowymi, projektantami klientów i projektantami branżowymi,
- sporządzenie wykazów wyposażenia wg przygotowywanych koncepcji,
- tworzenie wizualizacji pomieszczeń z uwzględnieniem zaprojektowanych elementów technologii,
- uczestnictwo w realizacji inwestycji (na terenie całego kraju),
- uczestnictwo w radach budowy (na terenie całego kraju),
- przygotowywanie i przeprowadzanie odbiorów (na terenie całego kraju),
- współpraca merytoryczna i formalna z pozostałymi działami firmy.
Nasze wymagania
- umiejętności projektowe,
- uprawnienia budowlane,
- minimum 2 letnie doświadczenie pracy w biurze projektowym
- znajomość zasad i przepisów techniczno-budowlanych,
- dobra znajomość programu AutoCAD 2D,
- dobra znajomość programu do modelowania 3D: SketchUp oraz silnika renderującego V-Ray dla SketchUp,
- znajomość programów pakietu Office (Word, Excel, PowerPoint),
- znajomość języka angielskiego,
- bardzo dobra organizacja czasu pracy,
- umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie, samodzielność, kreatywność w rozwiązywaniu problemów dotyczących wykonywanej pracy, skrupulatność.
Mile widziane
- znajomość specyfiki przepisów dotyczących obiektów służby zdrowia.
To oferujemy
- szkolenia wdrożeniowe w celu łatwego i szybkiego osiągnięcia odpowiedniego poziomu wiedzy i umiejętności niezbędnych do realizacji powierzonych zadań,
- specjalistyczne szkolenia mające na celu ciągły rozwój kompetencji zawodowych,
- współpracę z międzynarodowymi liderami w zakresie najnowszych technologii medycznych,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w profesjonalnej i stabilnej finansowo firmie,
- możliwości awansu.
Benefity
- laptop do użytku prywatnego
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- parking dla pracowników
- paczki świąteczne
Dziękujemy za nadesłane oferty.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami na podstawie otrzymanych aplikacji.
Aplikacje (CV ze zdjęciem) prosimy przesyłać klikając w przycisk APLIKUJ na dole ogłoszenia.
INFORMER MED SP. Z O.O.
Firma Informer Med działa od 1998 roku na rynku sprzętu medycznego w Polsce i zagranicą. Jest producentem oraz wyłącznym przedstawicielem wiodących światowych marek sprzętu i technologii medycznych oraz materiałów eksploatacyjnych w obszarach endoskopii, bloku operacyjnego, sterylizacji oraz rozwiązań IT.
Aplikuj
-
Projektant
Informer Med Sp. z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- wykonywanie koncepcji architektonicznych z zastosowaniem urządzeń stanowiących ofertę handlową firmy,
- przygotowywanie rysunków wykonawczych,
- opracowywanie rysunków technicznych,
- współpraca z biurami projektowymi, projektantami klientów i projektantami branżowymi,
- sporządzenie wykazów wyposażenia wg przygotowywanych koncepcji,
- tworzenie wizualizacji pomieszczeń z uwzględnieniem zaprojektowanych elementów technologii,
- uczestnictwo w realizacji inwestycji (na terenie całego kraju),
- uczestnictwo w radach budowy (na terenie całego kraju),
- przygotowywanie i przeprowadzanie odbiorów (na terenie całego kraju),
- współpraca merytoryczna i formalna z pozostałymi działami firmy.
Nasze wymagania
- umiejętności projektowe,
- uprawnienia budowlane,
- minimum 2 letnie doświadczenie pracy w biurze projektowym
- znajomość zasad i przepisów techniczno-budowlanych,
- dobra znajomość programu AutoCAD 2D,
- dobra znajomość programu do modelowania 3D: SketchUp oraz silnika renderującego V-Ray dla SketchUp,
- znajomość programów pakietu Office (Word, Excel, PowerPoint),
- znajomość języka angielskiego,
- bardzo dobra organizacja czasu pracy,
- umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie, samodzielność, kreatywność w rozwiązywaniu problemów dotyczących wykonywanej pracy, skrupulatność.
Mile widziane
- znajomość specyfiki przepisów dotyczących obiektów służby zdrowia.
To oferujemy
- szkolenia wdrożeniowe w celu łatwego i szybkiego osiągnięcia odpowiedniego poziomu wiedzy i umiejętności niezbędnych do realizacji powierzonych zadań,
- specjalistyczne szkolenia mające na celu ciągły rozwój kompetencji zawodowych,
- współpracę z międzynarodowymi liderami w zakresie najnowszych technologii medycznych,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w profesjonalnej i stabilnej finansowo firmie,
- możliwości awansu.
Benefity
- laptop do użytku prywatnego
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- parking dla pracowników
- paczki świąteczne
Dziękujemy za nadesłane oferty.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami na podstawie otrzymanych aplikacji.
Aplikacje (CV ze zdjęciem) prosimy przesyłać klikając w przycisk APLIKUJ na dole ogłoszenia.
INFORMER MED SP. Z O.O.
Firma Informer Med działa od 1998 roku na rynku sprzętu medycznego w Polsce i zagranicą. Jest producentem oraz wyłącznym przedstawicielem wiodących światowych marek sprzętu i technologii medycznych oraz materiałów eksploatacyjnych w obszarach endoskopii, bloku operacyjnego, sterylizacji oraz rozwiązań IT.
Aplikuj
-
Serwisant ds. pomocniczego sprzętu medycznego / Monter
Informer Med Sp. z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- naprawy pomocniczego sprzętu medycznego typu zgrzewarki, dekontaminatory w siedzibie firmy oraz u klienta,
- wsparcie techniczne dla użytkowników,
- pomoc przy montażu i instalacja sprzętu medycznego w państwowych i prywatnych placówkach służby zdrowia na terenie całej Polski,
- wsparcie inżynierów serwisu w wykonywanych czynnościach gwarancyjnych i pogwarancyjnych,
- pomoc przy demonstracji sprzętu przez dział sprzedaży.
Nasze wymagania
- zmysł techniczny,
- znajomość podstawowych zagadnień z dziedziny instalacji wod – kan oraz elektrycznych
- umiejętność czytania rysunków technicznych, schematów,
- bardzo dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie, dyspozycyjność, samodzielność, kreatywność w rozwiązywaniu problemów dotyczących wykonywanej pracy,
- podstawowa znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego,
- prawo jazdy kategorii B,
- gotowość do częstych wyjazdów serwisowych na terenie całego kraju,
- sprawność fizyczna, wysoka kultura osobista, zmysł estetyki.
Mile widziane
- wykształcenie techniczne,
- doświadczenie w serwisie sprzętu medycznego lub utrzymania ruchu linii technologicznych.
To oferujemy
- interesującą i pełną ciekawych wyzwań pracę, dającą satysfakcję oraz możliwość rozwoju zawodowego,
- szkolenia wdrożeniowe w celu łatwego i szybkiego osiągnięcia odpowiedniego poziomu wiedzy i umiejętności niezbędnych do realizacji powierzonych zadań,
- specjalistyczne szkolenia mające na celu ciągły rozwój kompetencji zawodowych,·współpracę z międzynarodowymi liderami w zakresie najnowszych technologii medycznych,
- samochód służbowy do dyspozycji podczas delegacji, telefon,
- inne niezbędne i profesjonalne narzędzia pracy,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w profesjonalnej i stabilnej finansowo firmie,
- możliwości awansu.
Benefity
- laptop do użytku prywatnego
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- służbowy telefon do użytku prywatnego
- brak dress code’u
- paczki świąteczne
Dziękujemy za nadesłane oferty.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami na podstawie otrzymanych aplikacji.
Aplikacje (CV ze zdjęciem) prosimy przesyłać klikając w przycisk APLIKUJ na dole ogłoszenia.
INFORMER MED SP. Z O.O.
Firma Informer Med działa od 1998 roku na rynku sprzętu medycznego w Polsce i zagranicą. Jest producentem oraz wyłącznym przedstawicielem wiodących światowych marek sprzętu i technologii medycznych oraz materiałów eksploatacyjnych w obszarach endoskopii, bloku operacyjnego, sterylizacji oraz rozwiązań IT.
Aplikuj
-
Serwisant ds. pomocniczego sprzętu medycznego / Monter
Informer Med Sp. z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- naprawy pomocniczego sprzętu medycznego typu zgrzewarki, dekontaminatory w siedzibie firmy oraz u klienta,
- wsparcie techniczne dla użytkowników,
- pomoc przy montażu i instalacja sprzętu medycznego w państwowych i prywatnych placówkach służby zdrowia na terenie całej Polski,
- wsparcie inżynierów serwisu w wykonywanych czynnościach gwarancyjnych i pogwarancyjnych,
- pomoc przy demonstracji sprzętu przez dział sprzedaży.
Nasze wymagania
- zmysł techniczny,
- znajomość podstawowych zagadnień z dziedziny instalacji wod – kan oraz elektrycznych
- umiejętność czytania rysunków technicznych, schematów,
- bardzo dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie, dyspozycyjność, samodzielność, kreatywność w rozwiązywaniu problemów dotyczących wykonywanej pracy,
- podstawowa znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego,
- prawo jazdy kategorii B,
- gotowość do częstych wyjazdów serwisowych na terenie całego kraju,
- sprawność fizyczna, wysoka kultura osobista, zmysł estetyki.
Mile widziane
- wykształcenie techniczne,
- doświadczenie w serwisie sprzętu medycznego lub utrzymania ruchu linii technologicznych.
To oferujemy
- interesującą i pełną ciekawych wyzwań pracę, dającą satysfakcję oraz możliwość rozwoju zawodowego,
- szkolenia wdrożeniowe w celu łatwego i szybkiego osiągnięcia odpowiedniego poziomu wiedzy i umiejętności niezbędnych do realizacji powierzonych zadań,
- specjalistyczne szkolenia mające na celu ciągły rozwój kompetencji zawodowych,·współpracę z międzynarodowymi liderami w zakresie najnowszych technologii medycznych,
- samochód służbowy do dyspozycji podczas delegacji, telefon,
- inne niezbędne i profesjonalne narzędzia pracy,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w profesjonalnej i stabilnej finansowo firmie,
- możliwości awansu.
Benefity
- laptop do użytku prywatnego
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- służbowy telefon do użytku prywatnego
- brak dress code’u
- paczki świąteczne
Dziękujemy za nadesłane oferty.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami na podstawie otrzymanych aplikacji.
Aplikacje (CV ze zdjęciem) prosimy przesyłać klikając w przycisk APLIKUJ na dole ogłoszenia.
INFORMER MED SP. Z O.O.
Firma Informer Med działa od 1998 roku na rynku sprzętu medycznego w Polsce i zagranicą. Jest producentem oraz wyłącznym przedstawicielem wiodących światowych marek sprzętu i technologii medycznych oraz materiałów eksploatacyjnych w obszarach endoskopii, bloku operacyjnego, sterylizacji oraz rozwiązań IT.
Aplikuj