Contact Center Sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Oferty pracy Contact Center Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Mapa Contact Center Sp. z o.o.

Siedziba główna

Godziny otwarcia Contact Center Sp. z o.o.

poniedziałek 08:00 - 16:00
wtorek 08:00 - 16:00
środa 08:00 - 16:00
czwartek 08:00 - 16:00
piątek 08:00 - 16:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

Contact Center sp. z o.o.

Dostarczamy kompleksowe rozwiązania z zakresu Customer Experience. Łączymy Cię z Twoim Klientem.

BIZNES TO KONTAKT! Contact Center od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Realizujemy projekty niestandardowe, elastycznie dopasowane do indywidualnych potrzeb najbardziej wymagających klientów. Dodatkowo, zapewniamy doradztwo w zakresie projektowania, budowy i zarządzania wewnętrznymi call/contact center. Współpracujemy zarówno z dużymi i średnimi przedsiębiorstwami z kapitałem polskim, jak i międzynarodowymi koncernami, m.in. z branży finansowej, paliwowej, transportowej i turystycznej, FMCG, handlu, mediów, rozrywki IT i komunikacji. Zapewniamy obsługę wielojęzyczną. Contact Center jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Marketingu (SMB). BUSINESS MEANS CONTACT! Contact Center since 1999, provides services to a still growing number of clients, maintaining the highest standards of quality and service. We realize non-standard projects, which are flexibly matched to the individual needs of the most demanding clients. We additionally provide advisory services in designing, building and managing internal call/contact centres. We cooperate with both large and medium-sized enterprises with Polish capital and international corporations from the financial, fuel, transport and tourism, FMCG, retailing, IT and telecommunications, media and entertainment sectors. We provide multilingual services. Contact Center is the member of the Polish Direct Marketing Association (SMB).

Siedziba główna
Warszawa
Branża
Konsulting w zakresie outsourcingu i offshoringu
Specjalizacje
Direct Marketing, Telemarketing, Telesales, Sales Support, Databases, Call Centre, Information Line, Service Desk, Help Desk, Debt Recovery, Marketing Research, CATI, Office Services, Voice Recordings, IVR, Business Consultancy i Virtual Contact Centre.

Rok założenia

1999

Liczba pracowników

1 001-5 000

Liczba obserwujących

-

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 6 miesiącach

Profil firmy:
Contact Center Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bytom
  2. Poznań
  3. Siedlce

Data aktualizacji: 01.12.2024

Pracodawcy w Poznaniu i okolicy